Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hehkutettu tuote, johon petyit?

Vierailija
29.03.2017 |

Mikä on ollut sellainen kosmetiikkatuote, vaate tai vaikkapa ruoka, josta olet kuullut paljon hyvää, mutta et ymmärrä miksi?

Itselläni tällainen oli Urban Decayn peitevoide. Peittää hyvin ja sävykin sopii itselleni, mutta tuote liukuu pois paikoiltaan heti, kun kasvoille putoaa pienikin vesipisara. Jäljelle jää hilseilevä "lammikko". Kallis ja mielestäni aika hypetetty tuote, harmittaa ettei se sopinut itselleni.

Kommentit (482)

Vierailija
401/482 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesupähkinät. Kamala haju jäi vaatteisiin, todella epämiellyttävä. Lika ei lähtenyt, vaaleat vaatteen alkoivat rusehtaa muutamassa pesussa. Parempi varmasti olisi ollut pestä pelkällä vedellä.

Siirryin takas tavallisiin hajustamattomiin pesuaineisiin.

Vierailija
402/482 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silikonivuoka. Ehkä en osannut käyttää, mutta ainoa mikä ei mennyt pieleen, oli bostonkakku. Kaikki muu epäonnistui.

Lahjoitin vuoan kaverille, joka myöhemmin kertoi heittäneensä sen roskiin. Näin jälkikäteen ajateltuna olisihan sitä vuokaa voivat käyttää vaikka jätti-ison jääpalan tekemiseen kesäbooliin, mutta meni jo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/482 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun puhelin. Oli saanut ennakkoarvosteluissa pelkkää kehua ja suitsutusta. Tilasin ennakkoon ja sitten vasta alkoi tulla niitä oikeita käyttäjäpalautteita huonosta muistista ja täyteen tungetuista turhista ohjelmista (joita ei saa poistettua) >:(.

Raivostuttavaa kun alusta asti oli puhelin koko ajan niin tukkeessa, että järjestelmäpäivitykset ei toimi ja vähän väliä puhelin piiputtaa muistin toimimattomuutta. On muistikortti, ei auta tarpeeksi. Juu ja aika turhia neuvoja on ne "Facebook ja muut vastaavat on ne jotka syö eniten resursseja". Miksi ihmeessä olisin ostanut älypuhelimen, jos käyttäisin puhelinta vain soittelemiseen ja tekstaamiseen? Silloinhan olisi riittänyt karvalakkimalli ilman älyominaisuuksia.

Eikä mulla ole vara jatkuvasti ostaa uutta. Ai niin ja merkki on Sony x-peria.

Vierailija
404/482 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehkulamppu.

Vierailija
405/482 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Subwayn patongit oli aikamoinen pettymys aikoinaan, silloin kun se ketju tuli uutena paikkakunnalle. Ei ne nyt kovin kummoisia ole. Toki nälkäänsä syö, jos on liikenteessä ja tarvitsee ruokaa, mutta ei ole aikaa istuskella kunnon ravintolassa.

Samoin olin aikoinaan todella pettynyt mäkkäriin, kun ensimmäistä kertaa pääsin käymään. Olin luullut sieltä saa tosi hyviä hamppareita, mutta todellisuudessa oman kylän grillikioskin hampparit pesi ne 100-0.

Sitä jaksan vielä ihmetellä näin aikuisena, että miksi kuitenkin ulkomailla mäkkärin sapuskat maistuu törkeän hyviltä? Onko se vaan se tilanne vai onko siinä valmistuksessa tai materiaaleissa kuitenkin eroa?

Ihanaa, ekan kerran kuulen jonkun muunkin pettyneen mäkkäriin. Vanhan tyyliset grillit ja snägärit tarjoavat parempaa pikaruokaa.

Vierailija
406/482 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyiset Sloggit. Laatu huonontunut ja ohutta kelvotonta puuvillaa materiaali. Rikki menneet jo monet.

Vierailija
407/482 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palashampoo, jota monet luonnonkosmetiikan ystävät hehkuttavat. Voi itku, mä en meinannut millään saada sitä tököttiä huuhdeltua pois ja vaikka laitoin hoitoainetta, oli hiukset ihan järkky hamppukasa. Ei koskaan enää!

"hamppukasa" johtuu siitä, että sun hiukset on täynnä normaalista kosmetiikasta tulleita silikoni- ja muita haitallisia kemikaalijäänteitä, jotka palasaippua poistaa. luonnonkosmetiikassa ei myöskään ole silikoneja tms jotka tuottaa sileän hyväkuntoisen hiuksen illuusion. pidemmällä lk käytöllä saa oikeesti terveet hiukset

Vierailija
408/482 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään Mifusta. En voi sietää raejuustoa ja paljon kuntoilevana se olis hyvä lisä ruokavalioon, joten oon ottanut Mifun raejuuston tilalle, plussaa laktoosittomuudesta. Etenkin se Indian curry on älyttömän hyvää. Lihan korvikkeena en käytä, lähinnä tuomaan lisää proteiinia ja makua. Nyhtökaura sen sijaan oli ihan järkyttävän pahaa, ei enää ikinä.

Voisin sanoo, et kaikki kasvoihin liittyvät aineet on ylihehkutettuja, koska naama helottaa kirkkaan punasena kaikista, mut vika löytyy tuotteiden sijaan naamasta -ruusufinni kun aiheuttaa punoituksen, näppylät ja läikikkyyden lähes joka ikisen tuotteen kohdalla. Cienin kasvovesi oli pahin tähän astisista, naamaa kirveli niin paljon, että melkein itku tuli. Sama kävi Cienin silmämeikinpoistoaineen kanssa. Herkkähipiäiselle en Lidlin halpismeikkejä siis suosittele, mutta normaali-ihoiselle on varmasti oikein hyvät.

Vierailija
409/482 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuparikierukka. Useimpien mielestä niin hyvä kun on hormoniton. Puolen vuoden jälkeen sain kohdunulkoisen raskauden ja meinasin heittää veivini siitä hyvästä.

Mä sain kohdunulkoisen raskauden hormonikierukan aikana, että se siitä!

Mutta hormonikierukan kanssa on kyse ollut siitä, että kierukka on ollut viallinen. Kuparikierukan tarkoitus ei ole ehkäistä kuin kohdunsisäiset raskaudet. Kun tietty prosentuaalinen osuus raskauksista on kohdunulkoisia niin näitä sitten tulee kuparikierukan käyttäjille pakostikin.

Vierailija
410/482 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ymmärtänyt, että miten jotkut hehkuttavat, että kuinka ihanaa seksi on. Minä en pidä siitä ollenkaan. Minua se on aina sattunut hirveästi, tuntunut pahalta ja jälkeenpäin on itkettänyt, ollut kipeä olla ja alapäästä on vuotanut verta.

Vierailija
411/482 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se Lumenen naamio joka lupaa minuutissa heleyttää ja syväpuhdistaa ihon, ai pewkele että sekaihoni on melkein vereslihalla aina ton käytön jälkeen.

Nii tai sit sul on kuivaiho eikä sekaiho...

Vierailija
412/482 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pai Camellia & Rose Gentle Hydrating Cleanser -Hellävarainen Puhdistusvoide. Luulin et on ihaninta maailmassa, ei o. Pyyhitään pois sellaisella kaksipuolisella musliiniliinalla. Fak. Puhdistuaine haisee ihan suoraan sanottuna "pilveltä", lisäks noi liinat on aina tosi epähygieenisiä. Yäk. Haluaisin tykätä tälläisista mut ei vaan sovi mulle, yleensä ne haisee pahalle, siis muutkin merkit. 

Vierailija
413/482 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monissa blogeissa hehkutetut (joo, toki blogeja ei kannata kritiikittä lukea mutta mukana oli pari sellaistakin joiden arvostelukykyyn todella luotan) Blotterazzi kiillonpoistosienet. Yhdessä rasiassa moisia on kaksi ja rasia maksoi 22e. Ostin kun ajattelin että sitten ei tarvi enää käyttää puuteria pitkin päivää kiiltoa taltuttamaan mutta ei nuo toimi juuri ollenkaan eli puuteriin olen jälleen palannut.

Vierailija
414/482 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bemarin porvariluokan teos. En nyt jaksa käydä tarkistamassa tarkkaa mallinumeroa.

Lähtivät kikkailemaan elektroniikalla liikaa. Pitää olla IT -nero, että saa ovet auki :D

Vierailija
415/482 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Vihis, eipä ollut kummoinen"

Onko nämä niitä Hoviruoan "Vihannespiirakka" nimisiä? Itse taas yllätyin miten hyvää oli. Ja erittäin paljon lihapiirakan makuista. Oon itse sekasyöjä mutta kun mies on vege niin tulee näitä kokeiltua ja minusta juuri tuo Hoviruoan tuote oli hyvää. Sen sijaan joku toinen samantyyppinen missä oli sisällä jotain bataattia jne oli lähinnä tympeän makuinen. 

Vierailija
416/482 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuparikierukka. Useimpien mielestä niin hyvä kun on hormoniton. Puolen vuoden jälkeen sain kohdunulkoisen raskauden ja meinasin heittää veivini siitä hyvästä.

Mä sain kohdunulkoisen raskauden hormonikierukan aikana, että se siitä!

Mutta hormonikierukan kanssa on kyse ollut siitä, että kierukka on ollut viallinen. Kuparikierukan tarkoitus ei ole ehkäistä kuin kohdunsisäiset raskaudet. Kun tietty prosentuaalinen osuus raskauksista on kohdunulkoisia niin näitä sitten tulee kuparikierukan käyttäjille pakostikin.

Pakostikin? Ei siinä tule yhtään enempää tai vähempää kuin ilmankaan. Kierukka nyt vaan ei vaikuta niihin. Kohdunulkoisen raskauden riski on kaiken kaikkiaan hyvin pieni.

Vierailija
417/482 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Macaron- leivonnaiset. Olen syönyt näitä Pariisissa ja Suomessa muutamassa eri paikassa, ja en vain pidä niistä. Eivät oikein maistu muuta kuin sokerille ja koostumuskin on epämiellyttävän höttöisä.

Vierailija
418/482 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se Schollin paristokäyttöinen jalkahöylä.

Vierailija
419/482 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ecoverin pyykinpesuaine. Haju on kamala suitsukemainen (seetri?) eikä tahrat puhdistu.

Method pyykinpesuaine, se Fresh Air. Ei puhdista ja haisee tunkkaiselle, vaikka hypetetään ihanan tuoksuisena.

Pesupähkinät... justjoo....eivät puhdista yhtään mitään. 

Tangle teezer. Ei muita harjoja parempi ja se ääni mikä sillä harjaamisesta lähtee on kamala.

Tigi bedhead shampoot ja hoitoaineet sekä masterpiece hiuslakka. Takuttaa, kuivattaa ja haju on todella voimakas.

clarinsin deodorantti. Ei ole sen parempi kuin rexonatkaan, en ymmärrä hypetystä.

Vierailija
420/482 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakko sanoa Naughty Brgr, ah maailman parhaat hampurilaiset muka. Ja paskat. Ruokaa joutuu odottamaan älyttömän kauan, ranskikset kylmiä ja hampurilainen ihan kuiva. Ei ikinä uudestaan.

Me taas miehen kanssa oltiin positiivisesti yllättyneitä tästä. Ei ole maailman parhaita burgereita, eikä nyt  mitään ravintolatasosia kuten Stonesissa tai Treffipubissa. Erittäin hyviä silti ja bataattiranutkin oli jees. Odotusaika oli toki pitkä, mutta mitä muutakaan voi odottaa täpötäydessä ravintolassa. Sen sijaan monen hehkuttama Morrison's oli huono.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kuusi