Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ikuinen ruuanlaitto:aamupala,,lounas ,välipala,päivällinen ,iltapala

Vierailija
29.03.2017 |

Yritän tehdä ruoka remonttia ja tuntuu ettei ehdi muuta kuin seistä keittiössä tekemässä evästä.Mikä tässä mättää?
Ennen olen juonut aamukahvit ja syönyt illalla jonku lämpimän ruuan.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä minäkin kahvi ja tupakki vois kyllä haukata lauantaina viimeks syöny hups

Vierailija
2/7 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkös voisi aikatauluttaa ruokailurytmisi niin, että nauttisit hieman raskaamman aamupalan ja lounas työntekijöille/opiskelijoille suunnattuja palveluita hyödyntäen. Arkiaherrusten päätyttyä välipala. Ja hyvissä ajoin ennen nukkumaan menoa kevyt iltapala.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa tekisit sen ruokaremontin siten, että se sopii juuri sinulle etkä jonkun kaavan mukaan.

Vierailija
4/7 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö kolme suurempaa ateriaa: aamupala, lounas ja illallinen.

Ei aikuisen ihmisen tarvi kokoajan mussuttaa. Laihduttaminenkin on helpompaa kun ei ole koko ajan pikkunälkä

Vierailija
5/7 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä itse viitsisi ikinä, kun sinkkuna ei ole pakko. Minä pääsen näistä hyvin helpolla: aamulla jogurtti ja hedelmä, lounas työpaikalla, iltapäivällä välipalaksi pähkinöitä ja hedelmää, kotona sitten päivällinen ainoa varsinainen laitettava ruoka. Sekin usein joku salaatti tai wokki jonka saa äkkiä kasaan.

Vierailija
6/7 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen söin kerran päivässä, kahvia toki meni päivän mittaan paljon.

Ruokaremontin aikaan opettelin uuden rytmin, aamupala klo 9, lounas klo 11.30, välipala klo 14 ja iltaruoka kuuden maissa. Eli ei tosiaan tarvitse olla kaiken aikaan keittiössä.

Vierailija
7/7 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yritän tehdä ruoka remonttia ja tuntuu ettei ehdi muuta kuin seistä keittiössä tekemässä evästä.Mikä tässä mättää?

Ennen olen juonut aamukahvit ja syönyt illalla jonku lämpimän ruuan.

Ei ihmisen kuulu jatkuvasti syödä. Mulla on ateriaväli 12 tuntia, kuppi kahvia aamukuudelta ja päivällinen klo 18. Välissä juon vain vettä.

1980-luvulla vain diabeetikot mättivät jatkuvasti välipalojan 3h välein, nyt koitetaan saada koko kansa mussuttamaan ruokaa jatkuvasti kuten diabeetikot. Missä vaiheessa se ruoka ehtii sulaa ja ihminen käyttää sen kun koko ajan pitäis olla mättämässä  jotain naamaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän viisi