Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä somettomasta kahvilasta? Kävisitkö?

Vierailija
29.03.2017 |

Mua on kiinnostellut perustaa kahvila, jossa olisi puhelin/tietokonekielto? Ideana siis että palattais ajassa vähän taaksepäin. Jutellaan keskenämme. Olis ihan mahtavaa jos sais luotua jopa ilmapiirin jossa vois jutella myös viereiseen pöytään. Tai sit vois olla vaikka kirjahyllyjä ja kirjoja/lehtiä joita saa vapaasti lukea kahvilassa. Ja semmonen rennon olohuonemainen sisustus. Myöskään leivokset ei olis mitään liian "hienoja" vaan hyväksi todettuja perinteisiä juttuja mistä "kaikki" tykkää :) tilaa vois käyttää myös vaikka kirja/käsityö tms kerhojen pitoon..
Kuulostaako kivalta? Oisko tossa mitään ideaa?
Ei siis nyt ole mikään ihan tämän hetken juttu, voi mennä vielä kauan ennen kun onnistuu jos onnistuu koskaan. Ideaa saa lainata jos joku yrittäjähenkinen kiinnistui :D mut siis olisko teidän mielestä tämmöselle paikalle tarvetta? :)

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole somessa, silti tarvitsen puhelintani työni puolesta hyvin usein. 

Tiedoksesi, myös vauva.fi foorumi on osa somea.

Vierailija
22/25 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävisin koska mulla ei tarvetta roikkua netissä kaikkea aikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinun pitää olla itse puhelias tai palkata paikkaan ihmisiä joilla juttu luistaa kenen kanssa vain ja sitten rahastaa  2euroa/15min

Vierailija
24/25 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan menisi. Jos menen kahvilaan yksin, haluan lukea kirjaa tai lehteä rauhassa - puhelimella. Paperikirjoja- ja lehtiä en harrasta, koska silmät eivät kestä. Jos menen neulekahvilaan, todellakin katson ohjetta puhelimelta, en pidä oikein realistisena että lähtisin erikseen etsimään tulostinta jostain, ja todennäköisesti joutuisin maksamaankin siitä, että saan neuleohjeen tulostettua paperille. Muutenkaan en pidä mistään kieltomeiningistä.

Vierailija
25/25 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

sinun pitää olla itse puhelias tai palkata paikkaan ihmisiä joilla juttu luistaa kenen kanssa vain ja sitten rahastaa  2euroa/15min

Toimii vain jos maksetaan ASIAKKAILLE, siitä että suostuvat juttelemaan henkilökunnalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi seitsemän