Raha on vain rahaa
Onko tällä neidillä pikkasen tuo rahan arvo hukassa?
(pahoittelut mobiilisivu) btw onko 310€ t-paidasta liikaa?Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
En katsonut linkkiä, mutta tuo asenne raha on vain rahaa - sen pitäisi jokaisen oppia. Sitten raha ei enää stressaisi.
Tell me about it t. Opiskelija, joka tekee viikonloput niska limassa töitä
Vierailija kirjoitti:
En katsonut linkkiä, mutta tuo asenne raha on vain rahaa - sen pitäisi jokaisen oppia. Sitten raha ei enää stressaisi.
Toimii vain niille, joilla rahaa on yllin kyllin. On suorastaan koomista kuulla jonkun sanovan, että hänelle raha ei ole niin tärkeää. Ja tällä sanojalla on oman talon pihassa oma auto ja jääkaappi täynnä ruokaa. Ihan sama kuin sanoisi, että happi on vain happea, kenelle se nyt voi olla tärkeää.
Siinä kohtaa kun eletään kädestä suuhun ja 1 €:n heitto kaataa koko budjetin niin raha ei ole vain rahaayhtä, siitä stressaa väkisin, koska ei tiedä millä maksaa vuokra ja laskut ja ruoka.
Vierailija kirjoitti:
Raha on vain rahaa sanoi opiskelija jolla jäi viides päivä 50€ tilille ja kuukaus edessä...
Ei kukaan täysjärkinen vaikka koulujakin käynyt OTM, KTM, DI tai lääkäri osta 700€ takkia tai 310€ t-paitaa ellei sitä hilloa ole kotona ollut ja opiskeluaikana ei ole tarvinnut neljättä päivää odottaa kuin kuuta nousevaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan täysjärkinen vaikka koulujakin käynyt OTM, KTM, DI tai lääkäri osta 700€ takkia tai 310€ t-paitaa ellei sitä hilloa ole kotona ollut ja opiskeluaikana ei ole tarvinnut neljättä päivää odottaa kuin kuuta nousevaa.
Miksei muka ostaisi, 700€ takia voi mahdollisesti käyttää seuraavat 20vuotta ja 40€ h&m takkeja kolme vuodessa ostanut kuluttaa saman takkeihin muutamassa vuodessa.
Mutta itse asiaan, ainoastaan ihminen joka ei itse ole kokenut tai ole muuten fiksu ymmärtää mikä klisee on ettei rahalla ole mitään väliä.
Minä voin sanoa, tällä hetkellä, huomisesta ja eläkeiästä en osaa sanoa, ettei rahalla ole väliä. En odota tilipäivää, että voisin ostaa uudet kesärenkaat autoon, vaikka ei ole kiva että muistin kesärenkaiden oston yllättäen ja otin rahat säästötililtä.
Rahalla on paljon väliä, se vie joka päiväisen ahdistuksen mistä tinkiä, että ne riittävät välttämättömään.
Kun rahaa on voi ostaa 48 rullaa vessapaperia tarjouksesta, ei niitä kahta rullaa silloin kun vessapaperi on loppu ja raha ei isompaan pakettiin riitä.
Eli kun on rahaa säästää ihan arkipäivässä, vaikka ostamalla 700€ takin.
Ps.ei mulla kuitenkaan ole, 300€ ja 12v vanha.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei muka ostaisi, 700€ takia voi mahdollisesti käyttää seuraavat 20vuotta ja 40€ h&m takkeja kolme vuodessa ostanut kuluttaa saman takkeihin muutamassa vuodessa.
Mutta itse asiaan, ainoastaan ihminen joka ei itse ole kokenut tai ole muuten fiksu ymmärtää mikä klisee on ettei rahalla ole mitään väliä.
Minä voin sanoa, tällä hetkellä, huomisesta ja eläkeiästä en osaa sanoa, ettei rahalla ole väliä. En odota tilipäivää, että voisin ostaa uudet kesärenkaat autoon, vaikka ei ole kiva että muistin kesärenkaiden oston yllättäen ja otin rahat säästötililtä.
Rahalla on paljon väliä, se vie joka päiväisen ahdistuksen mistä tinkiä, että ne riittävät välttämättömään.
Kun rahaa on voi ostaa 48 rullaa vessapaperia tarjouksesta, ei niitä kahta rullaa silloin kun vessapaperi on loppu ja raha ei isompaan pakettiin riitä.
Eli kun on rahaa säästää ihan arkipäivässä, vaikka ostamalla 700€ takin.
Ps.ei mulla kuitenkaan ole, 300€ ja 12v vanha.
Se että maksat merkistä sen 500-600€ ei tee siitä sen laadukkaampaa. 100€ rupee olemaan sen "laadun" rajalla ja sitten ei kyllä makseta muusta kun turhasta. Ekä edes tartte ompelijalle noinkaan paljoa rahaa, että tekee just eikä melkein takin sulle. Sekä kun otit puheeksi sen 20v niin pitäisitkö päälläsi esim. vuodelta -97 olevaa tuulipukua tai sen ajan verkkatakkia nyt? Jos vastauksesi on "hyi saatana, en todellakaan" niin mikähän mahtaa olla tämän 700€ takin kohdalla mieli 20v päästä?
Ps Mun takki 39,90€ alennuksesta sokkarilta ja 5v vanha.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toimii vain niille, joilla rahaa on yllin kyllin. On suorastaan koomista kuulla jonkun sanovan, että hänelle raha ei ole niin tärkeää. Ja tällä sanojalla on oman talon pihassa oma auto ja jääkaappi täynnä ruokaa. Ihan sama kuin sanoisi, että happi on vain happea, kenelle se nyt voi olla tärkeää.
Rahaa tarvitsee elämiseen, mutta oikeasti, onhan se vain paperia. Tekeekö raha ihmisen onnelliseksi? Onko raha jotain mitä elämässä tavoitella? Ei minusta.
Tilatkaa sportamore.fi edullisesti hyviä vaatteita ja ruokaa matsmart tai fiksuruoka. Huomaa pian säästön. Eipä mulla muuta. Mä tilaan noista ja toki kaupasta maitoa ym.
Vierailija kirjoitti:
Ei minua raha stessaa yhtään. Mitä enemmän sitä minulla on, sen parempi. Nyt ymmärrän miksi on niin paljon ihmisiä jotka suorastaan hakeutuu maksuvaikeuksiin ja kyselee sitten neuvoja "kuinka selvitä 8 eurolla kuusi viiikkoa" kun siitä vartavasten stressin pelossa karkotetaan pois.
Tänä vuonna nettovarallisuus kasvanut jo 12000 joten tällä linjalla jatketaan Ei stressaa yhtään enempää kuin vuoden alussa, tai puoli vuotta sitten.