Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Teinien äidit, miten tuette itsenäistymistä?

Vierailija
29.03.2017 |

Kertokaapa ihan konkreettisia tilanteita, joissa olette toimineet tietyllä tavalla, jonka olette huomanneet edesauttavan sitä teinin irtiottoa. Turvallisesti.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin kyllä nimittää itseäni ylihuolehtivaksi äidiksi, oikea kanaemo olen ollut, mutta ei se heidän itsenäistymistään ole haitannut. Meillä käy siivooja, joten ei ole muusta tarvinnut huolehtia kuin omien tavaroidensa paikoilleen laittamisesta. Ruoka oli aina valmiina, koska olen kotirouva. Pyykit samoin pestynä, pitihän minulla jotain tekemistä olla :D. Turvallisuussyistä myös hain yöllä viikonloppumenoista. 

Toivotin hyvää matkaa 18-vuotiaille heidän kirjoitettuaan ylioppilaiksi ja lähdettyään pojat ensin armeijaan Suomeen (emme siis asu Suomessa) ja sitten opiskelemaan Englantiin (emme asu myöskään Englannissa), tyttö suoraan Englantiin. Itse hankkivat asunnot ja muut käytännön jutut.

Opiskelun loputtua ostimme heille asunnot, etteivät vaan vahingossakaan tule kotiin asumaan ;)

Niin ne vain kaikki itsenäistyivät, osasivat pestä pyykkinsä ja laittaa ruokansa ja vieläpä siivota kotinsakin. Tosin pojat aika nopeasti töihin mentyään hankkivat myös siivoojan, pitkää päivää ja vaativaa työtä kun tekevät.

Vierailija
22/22 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on 16v tytön kanssa hyvin avoimet välit. Olen luottanut aina häneen ja hän on ollut luottamuksen arvoinen. Voi kertoa minulle mieltä painavat asiat enkä tuomitse. Ei ole ollut kotiintuloaikoja tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla