Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten mulla edelleen voi tuntua jaloissa "kasvukipua"?

Vierailija
28.03.2017 |

Aina silloin tällöin samanlaiset kivut jaloissa kuin lapsena kun oli kasvukipuja. Ikää kuitenkin jo 26.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
28.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa miettinyt... :D

T. 21v

Vierailija
2/7 |
28.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa miettinyt... :D

T. 21v

Tää on ihan hirveetä. :D muistan kun pienenä aina itkin kun tää alko. Nyt menee hammasta purren. :D

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
28.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko jotai suonenvetoa tms? Mulla alkoi ihan hirveet kivut ku aloitin pillerit, olin varma et nyt se tulee se laskimotukos mut lakkasi onneksi. T. Samasta toisinaan kärsivä 26v

Vierailija
4/7 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Levottomat jalat oireyhtymä tuntuu samalta kuin kasvukivut. Iästä huolimatta. Magnesiumin puute aiheuttaa. Hoitona magnesium 375mg+sitraatti, ellei auta niin lääkäriin.

t 56v joka kärsii siitä satunnaisesti

Vierailija
5/7 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oisko jotai suonenvetoa tms? Mulla alkoi ihan hirveet kivut ku aloitin pillerit, olin varma et nyt se tulee se laskimotukos mut lakkasi onneksi. T. Samasta toisinaan kärsivä 26v

Ei oo suonenvetoa.

Ap

Vierailija
6/7 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Levottomat jalat oireyhtymä tuntuu samalta kuin kasvukivut. Iästä huolimatta. Magnesiumin puute aiheuttaa. Hoitona magnesium 375mg+sitraatti, ellei auta niin lääkäriin.

t 56v joka kärsii siitä satunnaisesti

Myös raudanpuute ja diabetes.

Vierailija
7/7 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäki tunnen edelleen. Oon 39.

Mulla täysin suoraan johtuu väsymyksestä. Eli jos valvon, särkee käsivarret ja jalat ku kasvukivuissa. Tästä syystä en esim juhli lainkaan. Mikään ole kamalampaa kuin parista lasista viiniä rangaistuksena hirveä särky ja monen päivän väsymys. Ryypännyt en ole koskaan.