Miten mulla edelleen voi tuntua jaloissa "kasvukipua"?
Aina silloin tällöin samanlaiset kivut jaloissa kuin lapsena kun oli kasvukipuja. Ikää kuitenkin jo 26.
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
Samaa miettinyt... :D
T. 21v
Tää on ihan hirveetä. :D muistan kun pienenä aina itkin kun tää alko. Nyt menee hammasta purren. :D
Ap
Oisko jotai suonenvetoa tms? Mulla alkoi ihan hirveet kivut ku aloitin pillerit, olin varma et nyt se tulee se laskimotukos mut lakkasi onneksi. T. Samasta toisinaan kärsivä 26v
Levottomat jalat oireyhtymä tuntuu samalta kuin kasvukivut. Iästä huolimatta. Magnesiumin puute aiheuttaa. Hoitona magnesium 375mg+sitraatti, ellei auta niin lääkäriin.
t 56v joka kärsii siitä satunnaisesti
Vierailija kirjoitti:
Oisko jotai suonenvetoa tms? Mulla alkoi ihan hirveet kivut ku aloitin pillerit, olin varma et nyt se tulee se laskimotukos mut lakkasi onneksi. T. Samasta toisinaan kärsivä 26v
Ei oo suonenvetoa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Levottomat jalat oireyhtymä tuntuu samalta kuin kasvukivut. Iästä huolimatta. Magnesiumin puute aiheuttaa. Hoitona magnesium 375mg+sitraatti, ellei auta niin lääkäriin.
t 56v joka kärsii siitä satunnaisesti
Myös raudanpuute ja diabetes.
Mäki tunnen edelleen. Oon 39.
Mulla täysin suoraan johtuu väsymyksestä. Eli jos valvon, särkee käsivarret ja jalat ku kasvukivuissa. Tästä syystä en esim juhli lainkaan. Mikään ole kamalampaa kuin parista lasista viiniä rangaistuksena hirveä särky ja monen päivän väsymys. Ryypännyt en ole koskaan.
Samaa miettinyt... :D
T. 21v