***KEksiviikkoa SYYSEMOT-04***
Kommentit (26)
typy on 2kertaa hävittäny mun kirjotukset..
Enkeli:kiva ku oot linjoilla :-) sairastilanne vähä kysymysmerkki...
Tea:Kurjimus ku tauti iski :-( Ja ei syytä pyydellä anteeks..Typy sai täysin erävoiton ja tuo Ayapin ehdotus on se tuleva suunnitelma-het ku tulee jaksu siihen!Aiemmin ei kyl saa herätä koska sit jää kaikki toiminta päivästä jos nukkuu päikit aiemmin...
Tiivi:Juu kyl se välil naurattaa ku sokkee ja soo,soo,mut oispa sokkematta ;-)
Ayapille jaksua ja hali!!!!Koita saada unta!
Iltatoimii..mies tuliki kotii aiemmin :-)
jatu
Voi voi Tean pikkuista :( Toivottavasti menee pian ohitse mahatauti eikä oksentelut edes alkaisi.
Ayapille ja Ayapin pikkuiselle hyvää sairaalareissua. Ja tsemppiä :)
Mies taas treenaamassa ja minä viihdyttänyt koko päivän neiti-elohopeaa. Olenkos aikas poikki. Olen. Tyttö meni nukkumaan juuri. Ja luulen, että olen nyt yhden siiderin tarpeessa .. Keskellä viikkoa, hui :)
Ymmärrän sua hyvin, Tiivii. Minua myös ärsyttää kun mies " sooloilee" joskus jotakin tytön suhteen vaikka asiasta olisi ollut puhetta tai olen kokemuksen perusteella todennut jonkun asian toimivan paremmin toisin.
Minunkin pitäisi mennä ajoissa nukkumaan. Että jaksaisi taas valvoa klo. 3 -> Ei vaan. Meillä tyttö aloittaa nykyisin aamut säännöllisesti tunnin aiemmin kuin ennen .. Huoh.
Voikaa hyvin, kaikki!
Alli
Ihan vaan pikaseen poikkean taas vaikka pitäis mennä nukkumaan...
Alli: Valitettavasti en vielä valmistu, 2,5 vuotta vielä jäljellä. Uskon kyllä et muuttuu opiskelu pikkuhiljaa vähän mielenkiintosemmaksi kun alkaa ne oman suuntautumisvaihtoehdon opinnot. Niin siis musta pitäis tulla tradenomi, ja sv:nä taloushallinto.
Ankkis: harmi kun asut niin kaukana, oisin voinu tulla shoppailuavuksi, mä kun aina löydän kaikkea halpaa... nyt oon jo oppinu et kaikkea ei tarvitse ostaa vaikka olis tosi edullista, kun ei niitä ehdi käyttää.
Enkeli: unihiekkaa nyt ainakin ensiksi tarvitsisit itsellesi! Meillä oli swaddleissa mikroinsertit, jotka olin ostanu käytettynä mut www.vaippa-agentti.com niin siellä näyttäis olevan mikroinsertit 3,8e. Tuntuuko se vaippa liian kapealta? meille se ainakin on hiukan liian kapea, joten nykyään fuzzit toimii paremmin... niin muuten mitä pesuainetta teillä on? kun se fleece menee tukkoon jos on liikaa saippuaa, ja sen takiakin voi vuotaa... Mulla odottaa ½metriä hamppua (siis hamppukangasta) et kaveri ompelis siitä erikokosia imuja, ne ainakin on tosi hyviä ja tosta tulee monta imua ja makso jotain 8e postikuluineen
Hoh, tulipa taas tarinaa vaipoista :)
Nyt ihan oikeasti nukkumaan, hyvät yöt kaikille ja hus pois kaikki pöpöt!
P+I
näin siinä käy kun pikalukee pinon. Sujuvasti luin että Teukkis on lähistöllä perjantaina.. Toivottavasti Typy sairastaa pikana tautinsa että pääset lähtemään päiville. Voisin kyllä innostua ajelemaan Treelle huomennakin mutta A) tämä viesti taitaa tulla liian myöhään ja B) tuttuja, kurssikavereita yms. löytyy päiviltä ja heitäkin on varmasti mukava nähdä. Eli Tea ja muutkin, laittakaahan viestiä kun seuraavaksi olette lähistöllä.
Tiivii, huomasitko, nyt sairastui Tean typy kun ehdotin tapaamista. :-/ Minulla taitaa olla jokin paha aura tai jotain, aina kun ehdotan tapaamista Tampereelle niin lapset sairastuu. Anteeksi! Saadaankohan me joskus tapaaminen aikaiseksi? Hiljaa hyvä tulee....
Väsy, nukkumaan..
Lila75
Pms on täälläkin voimissaan *mutustelee suklaata ja murehtii paria ihmisiin liittyvää työasiaa*
Meillä syödään pöydän ääressä syöttötuolissa ja Antsa syö pääasiassa itse, on syönyt jo vaikka kuinka kauan (jotain Antsakin teki ensimmäisten joukossa :)). Lusikalla syö ja juo vettä ruoan kanssa ihan normaalista muovimukista (eikä useimmiten kaada sitä rinnuksilleen tai lattialle). Antsalla on yleensä hyvä ruokahalu, mitä nyt parisen kertaa on syöttänytkin koiraa, kun silmä on välttänyt...Josta mieleen -pitää kertoa heti- : Tänään ahmi Antsanen ison palan koiranmakkaraa. Olin pahaa aavistamatta laittanut hauvalle eväät keittiöön ja lueskelin rennosti itse lehteä ja seuraavaksi havahduinkin pojan maiskutteluun...Kun nostin koiranmakkarat pois, keräili tuo vielä lattialta koiran jättämiä jämiä yrittäen pistää ne suuhun...ja juuri oli noussut ruokapöydästä. Näytti kyllä maistuvan erinomaisesti ;)
Tikru-Pikruselle mukavaa muuttoa!! Kyllä varmasti on monta mukavaa puolta useamman sukupolven yhdessä asumisessa.
En muka ehtinyt tänäänkään soittaa siskolleni. Hänellä on ollut imetysongelmia ja viimeksi puhuimme ennen reissuani. Voi minua muistamatonta (olisikohan perinnöllistä?..)
Nelikymppinen työkaverini tuli juuri toistamiseen mummoksi :)) Aivan ihana buddhakasvoinen ja viisassilmäinen nyytti näytti kamerakännykän kuvassa olevan. Ehdottoman hyvä puoli nuorena äitiytymisessä (nimim. minä tulen olemaan vanha ja vapiseva mummo ;))
Voi Tea, toivottavasti tyttelin vointi paranee pian!
Ayapille ja Väkkärälle tsemppiä ja lämpimiä ajatuksia ***
Kaikille muillekin mukavaa loppuviikkoa!
SaaMa, koiramainen Antsa ja muu popula
Voi Teukka, kunpa mahapaha menisi liukkaasti pois! *halitus maksimus*
Maisalle onnea, muulle perheelle myös :)
Huominen vähän jännittää - helpottaa kun tiedän että meillä on kiva lääkäri. Pyörskyn toimitin tänään äidin hoiviin, reippaana tyttönä halasi, suukotti ja vilkutti kun lähdin Väkkärän kanssa *niisk* vaikka kotona pääsi pikku parku kun kerroin, että hän menee yökylään. Sanoi, aamulla kotona, että " mulle tulee ikä teitä" elikkäs ikävä... Voi pientä urheaa.
Läheisellä ystävälläni on parisuhdekriisi. Meillä ei, kun mies on reisunpäälä :) Äh, asiaton välihuomatus. Kunpa asiat ratkeisivat parhain päin, miten sitten ikinä ratkeavatkin.
Kukkuu, tänään aamulla keksin yhden hpp-asian. Päätökset. Vaiks kesäloma, kun suunnitelma on päätetty niin loma on pinossa. Tarpeen vaatiessa pinoa voinee purkaa - vähän niinkö klapeja. Lopuksi jää vain tuhkat ja muistot hyvistä löylyistä. Kelpaako? :)
Onks kellään? Uutta Potteria? Katselin sitä eilen kaupassa, vaan en raaskinut ostaa.
Hiiveesti väsyttää... Saisinkohan tänään mentyä ajoissa petiin... Huomenna on aikainen lähtö. Väkkärä on kyllä kouluttanut äiteetä varhaisiin aamuihin, herätykset on olleet jo pahimmillaan puoli seitsemän. Au.
Jatu, mitä jos vaan jättäisit vellin antamatta? Se onnistuu kyllä, trust me, ja parhaassa tapauksessa Typy alkaa nukkua velliajan ohi. Tai sitten ei, mutta jos aamu alkaa aikaisemmin > päikkärit aikaisemmin = ei niin kiire hakemaan poikaa tarhasta. Zädäm! Kaikki huolet ohi :D
Näissä turinoissa ei ole suurtakaan järjen tuiketta, päätäntäntähän.