Aiotko lähteä AV:lta lopullisesti?
Kommentit (31)
Aion. Ei täällä ole ollut enää vuosiin mitään kiinnostavaa, joten miksen lähtisi?
Ehkä. Ei tämä niin koukuttava ole ettei ilman voisi elää.
En aio. Nämä peukkuidiootit ovat parasta viihdettä.
Ketä kiinnostaa? Kukaan edes tiedä kuka kukin on.
Vierailija kirjoitti:
Säälittävät luuserit kehtaa valehdella anonyymilla palstalla muille. Ootte samaa tasoa ku pirihu*rat. Ei kukaan teistä lähde.
Ai ei vai? Juuri sinunlaistesi huorien takia lähden täältä palstalta.
Paljon melua tyhjästä.
Aina täällä on tullut muutoksia, aina niistä on riehuttu vähän aikaa (ja aiottu joukkopaeta) ja aina on lopulta sopeuduttu ja palattu normaaliin arkeen. Niin käy tälläkin kertaa.
Lähdin Suomi24:stä, Demistä, joten miksen lähtisi täältä?
Olen ajatellut lähteä jo pidemmän aikaa – en siksi, etten pitäisi palstasta, vaan siksi, että vietän täällä aivan liikaa aikaa. Sen voisi käyttää hyödyllisemminkin. Peukkujen poistuminen tekee lähtemisestä kieltämättä helpompaa.
Ehkä jo huomenna olen poissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Säälittävät luuserit kehtaa valehdella anonyymilla palstalla muille. Ootte samaa tasoa ku pirihu*rat. Ei kukaan teistä lähde.
Ala painua sitten! Sitä tässä on odotettu KOKO VITUN PÄIVÄ!
Peukkuautisti, mikä mättää? Mikset tajua, etteivät samat ihmiset laita miljoonaa kertaa "mä lähden, moi"-viestejä. Ne jotka ovat uhanneet lähteä, ovat jo tod.näk lähteneet.
Siis hetkinen, tässä keskustelussa onkin taas peukut???
Vierailija kirjoitti:
Siis hetkinen, tässä keskustelussa onkin taas peukut???
Kaikissa gallup-ketjuissa on.
Ehkä. Olen tänään kirjoittanut ainakin parisataa kertaa "samaa mieltä" ja alkaa jo puuduttaa.
Vierailija kirjoitti:
Olen ajatellut lähteä jo pidemmän aikaa – en siksi, etten pitäisi palstasta, vaan siksi, että vietän täällä aivan liikaa aikaa. Sen voisi käyttää hyödyllisemminkin. Peukkujen poistuminen tekee lähtemisestä kieltämättä helpompaa.
Ehkä jo huomenna olen poissa.
Ihan kuin omalta näppikseltäni. Peukut antoivat selailulle sekä omille viesteille sisältöä sekä nopeuttivat lukemista ja asian hahmottamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ala painua sitten! Sitä tässä on odotettu KOKO VITUN PÄIVÄ!
Peukkuautisti, mikä mättää? Mikset tajua, etteivät samat ihmiset laita miljoonaa kertaa "mä lähden, moi"-viestejä. Ne jotka ovat uhanneet lähteä, ovat jo tod.näk lähteneet.
Kyllä ne on samat vinkuiitat, jotka tulee joka ketjuun parkumaan et nyt läks! Itse asiassa se on säälittävämpää ilmottaa asiasta ANONYYMILLA palstalla ku jossain facebookryhmässä. Ja facessakin itlupotkuragepäivitys ryhmästä poistumisen takia on myötähäpeää herättävää noloa läppää.
Onko sinulla aina noin huono päivä. Goosh, tuollanen lässytys vaan motivoi kaikkia lähtemään täältä. Ja mitä se sinua liikuttaa, jos suurin osa lähtee täältä? Miten se sinun elämäsi pilaa?
Kyllä. Takaisin ylilaudalle, siellä on sentään täät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähdin Suomi24:stä, Demistä, joten miksen lähtisi täältä?
Minne meinaat lähteä?
Peukkulaan?
Minä ainakin lähden sinne, missä sinun kaltaisesi idiootit eivät hillu, peukkuautisti.
Tänään lähden, heti sulkemisajan jälkeen palaa en!