Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos palstalla teini tekee aloituksen "Kysy jotain"...

Vierailija
28.03.2017 |

Niin suurin osa hänelle esitetyistä kysymyksistä on seksikokemuksia tai intiimialueita koskettavaa. Onko siis suurin osa palstalaisista pohjimmiltaan pedofiilejä?

Jos palstalla teini tekee aloituksen "Kysy jotain"...

Vaihtoehdot

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
28.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko palstalla olevan hirveästi pedofiilejä. Sen sijaan pedofiilit spämmäävät noi teinien ketjut täyteen seksiaiheisia kysymyksiä.

Vierailija
2/10 |
28.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinin jutut ei pedofiileja kiinnosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
28.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kyselevät teinit harvoin ovat teinejä. Ovat joko pitkästyneitä mammoja tai pervoja ukkoja. Teinit käyvät demin puolella.

Vierailija
4/10 |
28.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä kyselevät teinit harvoin ovat teinejä. Ovat joko pitkästyneitä mammoja tai pervoja ukkoja. Teinit käyvät demin puolella.

Huomaatko itse kuinka seksistinen olet? Miehet ovat pervoja, mutta naiset vain pitkästyneitä, vaikka viestit olisivat samoja.

Vierailija
5/10 |
28.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä lähtien pedofiilit ovat pitäneet teineistä?

Vierailija
6/10 |
28.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomaatko itse kuinka seksistinen olet? Miehet ovat pervoja, mutta naiset vain pitkästyneitä, vaikka viestit olisivat samoja.

Olenko väittänyt olevani jotain muuta?

Vierailija
7/10 |
28.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä muutama pervo setämies kuolaa nuorten tyttöjen perään. Ovat aktivoituneet taas näin kevään tullessa. Lihavia, turpeanaamaisia, syrjäytyneitä ukonrahjuksia.

Vierailija
8/10 |
28.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up.

Vierailija
9/10 |
28.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olenko väittänyt olevani jotain muuta?

Et tässä yhteydessä. Seuraavassa ketjussa esiinnyt taas suurena feministinä ja tasa-arvon puolustajana, kun on kyse naisten aseman parantamisesta.

Vierailija
10/10 |
28.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä muutama pervo setämies kuolaa nuorten tyttöjen perään. Ovat aktivoituneet taas näin kevään tullessa. Lihavia, turpeanaamaisia, syrjäytyneitä ukonrahjuksia.

Jokainen meistä ymmärtää, että sä puhut vain omista mielikuvistasi, joten viestisi on itse asiassa hyvä osoitus miesvihasta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi viisi