Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää joskus ja tekis mieli pettää...

Vierailija
28.03.2017 |

tota aviomiestä. Ollaan oltu ikuisuuksia yhdessä. Seksi ei ole koskaan ollut mun miehelle tärkeetä, kylläkin hyvää silloin kun saan sen sitä harrastamaan. Ollaan molemmat sen tyyppisiä, että olis helppo saada seksiä muualtakin, eli ulkonäkö viehättää toisiamme ja ympäristöäkin.

Mies on kuitenkin tosi erilainen kun päältä näyttää. Kerto just muutama viikko sitten miten oli ahdistuksissaan joutunut vaihtamaan kahvipaikkaa, kun oli työreissullakin joutunut ahdistelluksi ihan huoltiksen kahviossa. Hän siis oikeesti ahdistuu tollasista asioista, eikä ole imarreltu. Näyttää kuitenkin siltä, että saa naiset kuolaamaan perään ruokakaupassakin.

Alan itse kuitenkin olemaan tosi kyllästynyt. Arki sujuu, ja muut asiat kunnossa, mutten jaksais enää kinua tota seksiä.

Nyt oon muutaman kerran törmännyt yhteen työtuttuun. Tää mies on mun tyyppinen ja ollaan aina jotenkin hakeuduttu toisten seuraan koulutuksissa ym. Joten mulla ei oo epäilystäkään, etteikö tunne oo samansuuntainen. Ollaan molemmat perheellisä ym.

Oon huomannut, että ajattelen häntä usein sillälailla, ja alkanut miettiä, että mitä oikeestaan itse ajattelen pettämisestä ja olisinko valmis siihen.

Mun mies ei koskaan vois antaa sellasta anteeksi, jos jotain sellasta tekisin, mut nyt kuitenkin tekis aina vaan enempi mieli...

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yhdeksän