Voiko miestä alkaa panettaa kun näkee naisen imettävän vauvaa
Miespuolinen työkaverini oli kylässä luonani kahvittelemassa. Minulla siis 5-kuukautinen vauva. Mies on myös perheellinen. Meillä on siis ollut aiemmin sutinaa ja vähän aikaa sitten mies kertoi humalassa, ettei ole päässyt musta yli. Päätimme aikoinaan laittaa jäihin juttumme perheidemme takia, mutta viime aikoina olemme pitäneet yhteyttä viestittelemällä. Omasta puolestani viestittely on lähinnä flirttiä ja pientä päivän piristystä vauva-arjen keskellä. Tiedän - eihän se oikein ole.
Mies oli siis vierailulla taannoin ja kahvittelimme ja juttelimme normaalisti. Jouduin imettämään vauvaani kahvittelun jälkeen. Imettämisen aikana ja sen jälkeen mies meni todella hiljaiseksi ja vaivaantuneen oloiseksi, mitä mies ei normaalisti todellakaan ole. Ihmettelin kovasti asiaa, mutta itse asiassa kuvittelin olevani vain tylsää seuraa hieman väsyneenä. Lähtiessään mies kyllä halasi minua pitkään. Viestittelimme myöhemmin samana päivänä. Mies kertoi "lihasten pakottaneen". Aloin miettiä jälkikäteen, että mies todella muuttui aivan täysin imettämisen aikana, eikä ollu oma itsensä.
Voiko miestä alkaa tehdä mieli seksiä, kun nainen imettää ja näkee naisen miltei yläosattomissa? Yritin kyllä hoitaa imetyksen suht siististi ilman turhia vilautteluja. Itse en koe imettämistä seksuaalisena asiana, mutta välttelen kylläkin imettämistä ihmisten ilmoilla. Juuri oikeastaan siitä syystä, etten pidä imettämistä seksuaalisena asiana, olisin halunnut välttyä imettämistouhuilta miehen kyläillessä, ettei flirttailu loppuisi siihen!... :D
Kommentit (29)
Elementt91 kirjoitti:
Itsellä kun on fetissi raskaana oleviin naisiin ja kaikki siihen liittyvä kiihottaa, kuin myös kun nainen imettää. Kuitenkin luulen että suurimmalla osalla tulee ennemminkin vaivaantunut fiilis
Pakko myöntää mulla on kanssa fetissi raskaana oleviin naisiin tai juuri synnyttäneisiin, joilla on muotoa tullut raskauden mukana. Muna aina kovana kun näen raskaana olevia... en vaan voi sille mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tissinimija43 kirjoitti:
Ehdottomasti voi... Itseäni kiihoittaa maitotissin imeminen.. voisin tehdä sitä vaikka koko illan... *lurps*
Olet siis vauva?
Oletko koskaan kuullut aikuisimetyksestä?
En, enkä halua tietää.
Hedelmällisyys kiihottaa. Minulla alkaa ottamaan eteen kun näen raskaana olevan naisen. Vaimoni tietää tämän ja usein kiusottelee minua raskaana olevilla ohikulkijoilla, kavereilla. Minua kiihottaa myös jos tiedän jonkun naisen tulleen helposti raskaaksi.
Minua ainakin nolottaa kun squirttaan koko sängyn märäksi. Miulummin antaisin nesteeni halukkaan miehen suuhun. :)
Voi, varsinkin jos toinen rinta alkaa valumaan maitoa ja kastelee paidan. Sitä näkee vaan harvoin.
Tänään olimme kahvilassa mieheni kanssa ja jouduin imettämään lastamme, niin viereisessä pöydässä oleva mies ei meinannut saada katsettaan irti minusta. Koita siinä nyt sitten ruokkia lasta rauhassa! Eli tuijotti minua koko imetyksen ajan vaikka tein sen niin suojassa kuin pystyn. Sitten kun lopetin imetyksen niin mies käänsi päänsä pois ja lähti 🙄 Todella häiritsevää!
Vierailija kirjoitti:
Tänään olimme kahvilassa mieheni kanssa ja jouduin imettämään lastamme, niin viereisessä pöydässä oleva mies ei meinannut saada katsettaan irti minusta. Koita siinä nyt sitten ruokkia lasta rauhassa! Eli tuijotti minua koko imetyksen ajan vaikka tein sen niin suojassa kuin pystyn. Sitten kun lopetin imetyksen niin mies käänsi päänsä pois ja lähti 🙄 Todella häiritsevää!
Mies käyttäytyi rumasti. Ei näin.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut ei sitten osaa käyttäytyä! Mutta ehkä oli kuin huumetta miehelle ;)
Oletko koskaan kuullut aikuisimetyksestä?