Mihin keskusteluryhmään kuuluisin?
Heippa
Oon nyt ihan uusi täälä ja haluisin tietää mihin keskusteluun osallistun.
Yritetään miehen kanssa esikoista,vauvalle on annettu lupa tulla 02/06,nyt on ensimmäinen kierto takana ilman pillereitä ja niitä oottelen kovasti,ilmeisesti mun säännöllinen kierto on menny sekasii kun nyt elätään ja kp35.
Ilmotelkaa minne keskusteluun kuuluisin.
Kommentit (4)
niin tervetuloa siis Ensikoihin! Pinoudutaan yleensä päivittäin eli tänään ollaan Enskattaret keskiviikkona (tai jotain sinne päin...). Jos viitsit, voisit vastata tuohon esittelylistan viestiin (ENSIKOT 16.3.) laittamalla vastaukseen lyhyen esittelyn itsestäsi, niin päivitän sitten sinut listaan!
Olen myös ihan aloittelemassa vauvatouhuja. Pitkään on puhuttu ja nyt sitten lopetan pillerit kun ylihuomenna otan viimeisen tästä liuskasta. Saanko siis liittyä seuraan?
Eli tervetuloa vaan Sabamkin joukkoon mukavaan! Laitahan säkin esittely itsestäsi tuohon esitelylistaa. Päivitän sen varmaankin loppuviikosta, kun nyt vielä odottelen, josko siihen saataisiin uusia plussauutisiakin!
Voisit tulla vaikka Ensikoihin (tunnetaan myös nimillä Enskat, Enskattaret). Me kaikki kuumeillaan/yritetään esikoista. Ei muuta kuin rohkeesti kirjoittelemaan sinne ja esittäytymään. =)