iPhone 6S, kannattaako ostaa?
Kannattaako iPhone 6S ostaa? Haluaisin kokeilla iPhonea koska olen kyllästynyt Androidiin (tällä hetkellä Honor 7, sitä ennen Samsungin puhelimia). Kyllästyttää kun androidpohjaiset puhelimet aina samoja tylsiä. :D Plus lisäksi onhan iPhonen ulkoinen design paljon hienompi kuin muiden valmistajien.
Saako kyseisellä iphonella hyviä kuvia? Saako ladattua appien kautta monipuolisuutta kuvaustilannetta varten, erilaisia asetuksia, macrokuvia ym? Ei haittaa vaikka appit maksais vähän. :) Saa muutenkin laittaa iPhonen hyviä ja huonoja puolia. Miksi valita iPhone? Onko ainut syy vain imago?
Kommentit (17)
En suosittele iphonea. Akku ei kestä yhtään vähän kylmempää ilmaa.
Entisenä 6s omistajana voin sanoa että ihan hyvä puhelin, kunhan et oleta että iphonea voi käyttää pakkasella. Hyytyy meinaan aika nopeasti. Applen puhelimet on kyllä ihan hyviä yksinkertaisuudessaan. Ja 6s on parempi vaihtoehto kuin 7, koska löytyy vielä se kuulokeliitinkin.
Itsehän taas siirryin takaisin androidiin, ja kyllä tää OnePlus 3t pyyhkii lattiaa iphonella.
Suosittelen, itsellä on 6S ja olen tykännyt hirveästi. Hyviä kuvia saa, nuista macrojutuista en tiedä mitään. Ja kuvanmuokkausohjelmia ja muita löytyy appstoresta myös ilmaiseksi. 6S on sopivan kokoinenkin, ei liian iso eikä liian pieni. Itse olen vuosia nyt käyttänyt pelkkiä iphoneja ja tykkään kyllä, androidejakin ollut eikä niissäkään mitään vikaa ollut. Itse haluaisin seiskan mutta koska on niin hyvin toimiva tämä vielä niin en siksi vaihda.
Vierailija kirjoitti:
Entisenä 6s omistajana voin sanoa että ihan hyvä puhelin, kunhan et oleta että iphonea voi käyttää pakkasella. Hyytyy meinaan aika nopeasti. Applen puhelimet on kyllä ihan hyviä yksinkertaisuudessaan. Ja 6s on parempi vaihtoehto kuin 7, koska löytyy vielä se kuulokeliitinkin.
Itsehän taas siirryin takaisin androidiin, ja kyllä tää OnePlus 3t pyyhkii lattiaa iphonella.
Ei aina tarvitse edes mennä miinukselle, että hyytyy. Todella ärsyttävää. Ei enää koskaan iphonea Suomen ilmastossa.
Mä oon ainakin ollut tosi tyytyväinen. Hyvä puhelin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei aina tarvitse edes mennä miinukselle, että hyytyy. Todella ärsyttävää. Ei enää koskaan iphonea Suomen ilmastossa.
Totta. Piti vielä lisätä että sammui järjestäen säännöllisesti aikaisin kesäaamuina pyöräillessä, lähti päälle vasta hetken sisällä lämmiteltyään.
Sama homma, itse en myöskään enää tähän ilmastoon halua noin epäluotettavaa puhelinta. Samaa ongelmaa ei ole ollut itsellä yhdessäkään androidissa. Lämpöisellä säällä akku kestää ihan hyvin.
Mulla 6 ja olen ollut tyytyväinen. Ei ongelmia pakkasellakaan.
Joo tuo kuulostaa hankalalta että 7:ssa pitäis olla aina se adapteri mukana.
Tuosta oon lukenu, että hyytyy pakkasella helposti mutta aika nopeeta hyyty myös tää Honor 7, ainakin kun vaikka uv:na otti pakkasella kuvia.
Ja se ei haittaa vaikka 6S on pienempi, se ois oikeastaan hyvä asia kun tää Honor 7 on kyllä aivan maksimikoko kännykälle.
Entinen 4S:ni ilmoitti pakkasella: "Puhelin sammuu ylikuumenemisen vuoksi." 😂
Nykyinen SE on kestänyt hyvin pakkasia tänä talvena. Ei ole hyytynyt kertaakaan.
Mikään puhelin ei kestä pakkasta. Itse vannon kyllä iphonen nimeen :) Helppo ja järkevä käyttää sekä muutenkin nätti ulkoa. vihasin androidia. 6s on sopivan kokoinen, mahtuu taskuun jne. Osta pois! Saa todella hyviä kuvia ja akku kestää pitkään (paitsi tietenkin pakkasella kuluu nopeammin)
Toi SE kuulosti hyvältä siihen asti kunnes näin sen livenä, se oli jo aivan liian pieni. :D
Toimiikohan iPhone pakkasella varavirtalähteen kanssa vai hyytyykö sitten molemmat? :D
Tässä Honorissa hyytyy akku nykyään erittäin nopeaa, sammuu siis yhtäkkiä vaikka ois 30-50% jäljellä joten pakko nopeaa päättää minkä ostais tilalle. :)
iPhonen jälleenmyyntiarvo on ilmeisesti yleensä Samsungia parempi joten toisaalta jos ostan enkä tykkääkkään, voinhan mä sen myydä pois ilman että häviän siinä niin paljon kuin Samsungin kanssa. :)
Apple vai Samsung kirjoitti:
Toi SE kuulosti hyvältä siihen asti kunnes näin sen livenä, se oli jo aivan liian pieni. :D
Toimiikohan iPhone pakkasella varavirtalähteen kanssa vai hyytyykö sitten molemmat? :D
Tässä Honorissa hyytyy akku nykyään erittäin nopeaa, sammuu siis yhtäkkiä vaikka ois 30-50% jäljellä joten pakko nopeaa päättää minkä ostais tilalle. :)
Minulla on iphonessa sama ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Apple vai Samsung kirjoitti:
Minulla on iphonessa sama ongelma.
Onko tuo ongelma ollu alusta asti vai vasta pidemmän käyttöajan jälkeen? Honorissa tää ilmesty vasta reilu vuoden käytön jälkeen.
Kyllä suosittelen ostamaan,☺paljon tilaa löytyy ja 6s mahtuu hyvin taskuun että osta pois.
Niin ja tuo 600€ alkaa olla maksimi mitä valmis maksamaan, iPhone 7 on liian arvokas.