Jos olen saanut positiivista huomiota vastakkaiselta sukupuolelta ja muhun on myös pari kertaa ihastuttu, niin voinko silti olla kamalan ruma?
Kommentit (17)
Anna-Marjaana kirjoitti:
Täytyy ottaa kaikki tekijät huomioon. Jos olet varakas ja se näkyy, niin voit olla silti ruma vaikka huomiota tulisi.
Olen köyhä 15-vuotias tyttö.
Ällöttävät jutut sulla ainakin on.
Vierailija kirjoitti:
Olen kyllä tietoinen siitä.
Kyllä voit olla ruma, varsinkin jos sinuun ihastuneet on olleet vähemmän komeita luusereita.
Vierailija kirjoitti:
Voit olla kamalan ruma silti.
Harmillista.
T. Vetis kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet siis tyhmäkin kaiken lisäksi, koska jatkat ällöttäviä juttujasi ihan tietoisesti? Huomiohuoraaminen on tyhmää.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä voit olla ruma, varsinkin jos sinuun ihastuneet on olleet vähemmän komeita luusereita.
Yksi oli ainakin komea ja suosittu, muutama muu ihan tavallinen.
"Vähemmän komeita luusereita". Tarkoitatko tällä lauseella, että rumuus tekee ihmisestä luuserin? Tai niin ainakin ymmärsin.
Riippuu varmaan, miltä näytät.
Miltä näytät?
Vierailija kirjoitti:
T. Vetis kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet siis tyhmäkin kaiken lisäksi, koska jatkat ällöttäviä juttujasi ihan tietoisesti? Huomiohuoraaminen on tyhmää.
Huomiohuoraan koska pidän siitä, mutta voin myös lopettaa sen.
T. Vetis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Vetis kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Vetis
Ole kiltti ja lopeta. Voi sitä fiksustikin keskustella. Idiootit eivät kesken lopu tältä palstalta, vaikka sinä fiksuuntuisitkin.
Miehet kehuvat vain kauniita naisia, naiset taas usein ovat ystävällisiä rumillekin miehille mutta se harvoin tarkoittaa mitään sen erityisempää.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu varmaan, miltä näytät.
Miltä näytät?
En osaa määrittää ulkonäköäni, mutta joskus pidän itseäni ihan siedettävän näköisenä, joskus jopa inhoan naamaani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Vetis kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Vetis
Ole kiltti ja lopeta. Voi sitä fiksustikin keskustella. Idiootit eivät kesken lopu tältä palstalta, vaikka sinä fiksuuntuisitkin.
Totta. Anteeksi, jos ällötän teitä. En vain itse oikein tiedä milloin menee liian yli.
Vierailija kirjoitti:
Miehet kehuvat vain kauniita naisia, naiset taas usein ovat ystävällisiä rumillekin miehille mutta se harvoin tarkoittaa mitään sen erityisempää.
Eli en siis ole ruma, tai ainakaan järkyttävän ruma?
Täytyy ottaa kaikki tekijät huomioon. Jos olet varakas ja se näkyy, niin voit olla silti ruma vaikka huomiota tulisi.
Vahva ja itsenäinen. Olen epäilyistä huolimatta nainen :^)