Miten selitit kissallesi, että Juha Tapiolla ei ole sukunimeä?
Kommentit (19)
Oli järkyttynyt. Piti antaa sille tupla-annos ruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Yläpeukku
Yläpeukku
Taisi ottaa koville. Häipyi yläkertaan hiljaa hissukseen ja nyt mököttää makuuhuoneessa sängyllä :(
Valehtelin kissalle, että sen sukunimi on MiukuMauku. Sitten rauhottui.
Säntäsi ulos ja jäi auton alle😿en odottanut niin voimakasta reagointia, kun itse olen ihan sinut sen asian kanssa.
Miltä tuntuu kun nämäkin paskavammaiset ketjut kuolevat pois kun idiootit eivät enää pääse renkuttamaan nuolia niille?
Minusta se tuntuu ihanan lämpöiseltä! 28.3.2017, päivä jolloin palsta pelastui!
En ole voinut kissaraasulle tätä(kään) asiaa selittää. Se on edelleen hermorauniona palstan
peukutus-katastroofista. Miten selviämme tästä?
Kerroin että suomalaisen sukunimen tulee päättyä nen-päätteeseen. Koska Tapio ei pääty, se ei voi olla kuin etunimi. Aukottomasti on siis todistettu että Juhalla on neljä etunimeä. Kissa lopetti kehräämisen samontein.
Vierailija kirjoitti:
Kerroin että suomalaisen sukunimen tulee päättyä nen-päätteeseen. Koska Tapio ei pääty, se ei voi olla kuin etunimi. Aukottomasti on siis todistettu että Juhalla on neljä etunimeä. Kissa lopetti kehräämisen samontein.
Okei. Eli esim. Ismo Apellillakin on neljä etunimeä, eli Ismo Otto Ensio Apell ja sukunimestä ei tietoakaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei. Eli esim. Ismo Apellillakin on neljä etunimeä, eli Ismo Otto Ensio Apell ja sukunimestä ei tietoakaan?
Tämä on ainoa järkevä selitys.
Ja Juha Tapion vaimolla on sekaisin naisen ja miehen nimi, eikä sukunimeä ollenkaan. Mutta eipä ole nimi naista pahentanut, upeasti toimarina toimii.
Mun kissaa ei kiinnostaa pätkääkään Juhat ja Tapiot.
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaakos Chisu sitten?
Lähti saman tien pois asenteella ei vois vähempää kiinnostaa:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei
Entäs Kisu Jernström?
Yläpeukku