Jos ihminen on tyytyväinen elämäänsä, hänen ei tarvitse käydä AV:llä
Koska hänellä on muuta, tyydyttävämpää tekemistä. Ainakin iysellä korreloi se, että mitä tyytymättömämpi elämääni olen ja motä vähemmän voin siihen vaikuttaa, niin sitä enemmän vietän aikaa täällä.
Kommentit (19)
Eli konetta ei kannata aukaista kuin pankki- ja kantajuttuihin?
Ainakin jos mun elämään kuuluu hyvää, niin miksi ihmeessä kaipaisin vilkuilla elämän nurjia puolia?
ap
Otsikon väitteellä voi olla vinha perä :)
Vierailija kirjoitti:
Ainakin jos mun elämään kuuluu hyvää, niin miksi ihmeessä kaipaisin vilkuilla elämän nurjia puolia?
ap
Katsotaanhan rikos- ja katastrofielokuviakin - turvallisesti omalla sohvalla.
Kyllähän palstalla voi käydä silloin kun hetki tylsää eikä muuta tekemistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
apKatsotaanhan rikos- ja katastrofielokuviakin - turvallisesti omalla sohvalla.
Mutta sehän on eri asia!
Entä sitten? Eikö tuo koske monia muitakin tekemisiä?
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän palstalla voi käydä silloin kun hetki tylsää eikä muuta tekemistä.
Ihmisellä joka nauttii elämästä ei ole koskaan tylsää
Peukutus toimii taas:DDDD Juhlat pystyyn!!!!!!!!
Olen tyytyväinen elämääni, mutta teen töitä kotoa käsin yksin. Tämä korvaa työyheisöä. Välillä pitää vetää vähän henkeä - lykätä työhön tarttumista - tai odottaa jotain.
En käy netissä kotona kuin laskut maksamassa tai jos muusta syystä on pakko. Eli 1-3 kertaa kuussa. Wilman katson töissä ja puhelin on vanhanaikaista mallia.
Työ on kuitenkin päivystysluonteista, eli kun asiakkaita ei ole, ei välttämättä ole mitään tekemistä. Ajanvietteeksi käyn täällä ja ht-netissä.
Eihän sitä kannata äänestää. Asiat on hy von kun Juha kohtaa ja Petteri ja Timppa säestää.
Mun motiivi tulla tänne oli ihmisten auttaminen ja neuvojen jakaminen tarvittaessa, ei niinkään sosiaalip*rnon lukeminen.
Olen tyytyväinen omaan elämääni, harrastuksena on vapaaehtoistyö.
Vierailija kirjoitti:
Mun motiivi tulla tänne oli ihmisten auttaminen ja neuvojen jakaminen tarvittaessa, ei niinkään sosiaalip*rnon lukeminen.
Olen tyytyväinen omaan elämääni, harrastuksena on vapaaehtoistyö.
Sellanen urpo joka täältä kysyy apua tarvitsee apua paljon enemmän
Niin.. mä käyn täällä juttelemassa. Mulla on vähän jutteluseuraa irl. Omasta halusta olen välejä viilentänyt.
Lisäksi täällä saa paljon erilaisia näkökulmia asioilleen. Kasvotusten menee myötäilyksi.
Omasta mielestä olen tyytyväinen elämääni ja onnellinen. Ehkä sulla on toisenlaista tietoa?
Täältä voi kysellä kaikenlaista. Jos ei muuta saa niin aina jonkun pari vertaistukea kuitenkin. Laittaa oman elämän hyvin perspektiiviin.
Eli en pidä tätä täysin huonona ja onnellisen elämän vastakohtana. Yksinäisille tämä n sosiaalinen kanava. Samoin sairaille tai muusta syystä eristyksissä oleville.
Ei todellakaan tarvitse käydä, mutta voi käydä. Kuten minä, joka olen elämääni niin hiton tyytyväinen, mutta silti piipahdan täällä toisinaan vilkaisemassa yhteiskunnan nurjaakin puolta.