sormetus vai suuseksi ?
Naiset, kumpi tyydyttää paremmin, sormettaminen vai suuseksi ?
Kommentit (43)
N57 kirjoitti:
Suuseksi on iiihanaa, sormetus liian kovakouraista.
Toimiiko 69 asento teill hyvin?M45
Sormi perseeseen ja kieli ykköseen
Suu seksi YÖK! Sormetus ihanaa, kun mies aloittaa ensin kevyesti koskettelemalla häpyä pikkareitten päältä ja kun alan kohotella lantiotani kättä vasten, on se merkki et miehen kädellä on lupa pujahtaa pöksyihini, jossa edestakainen hinkkaava koskettelu liike jatkuu ja miehen keskisormi koukistuu alkaen avata hiljaa ja hellästi vakoa... Ei voi nyt just jatkaa tätä kuvailua, sillä pikkarit alkoi kostumaan tässä kirjoittaessa ja miehen kädestä ja sormista haaveilessa. Oispa mies nyt ja tässä paikalla.
Vierailija kirjoitti:
Suu seksi YÖK! Sormetus ihanaa, kun mies aloittaa ensin kevyesti koskettelemalla häpyä pikkareitten päältä ja kun alan kohotella lantiotani kättä vasten, on se merkki et miehen kädellä on lupa pujahtaa pöksyihini, jossa edestakainen hinkkaava koskettelu liike jatkuu ja miehen keskisormi koukistuu alkaen avata hiljaa ja hellästi vakoa... Ei voi nyt just jatkaa tätä kuvailua, sillä pikkarit alkoi kostumaan tässä kirjoittaessa ja miehen kädestä ja sormista haaveilessa. Oispa mies nyt ja tässä paikalla.
Oi! Tuota mäkin haluan. Joskus tullut tuijotettua ihastusten käsiä ja mietittyä että oisko hyvät tarkoitukseen.
Rakastan olla nuoltavana. Sormetuksesta taas en oo koskaan tykännyt. Ei tunnu oikeastaan miltään. N28
Minä tykkään molemmista, mutta miehellä on välillä niin pitkät kynnet että sormetuksen aikana joskus raapii inhottavasti. Luulisi että mieskin osaisi pitää kynnet kunnossa. Mies kyllä mielummin sormettaa kuin antaa suuseksiä ja minä taas tykkään ehkä enemmän suuseksistä, joten molemmat tavat käytössä.
Vierailija kirjoitti:
Minä tykkään molemmista, mutta miehellä on välillä niin pitkät kynnet että sormetuksen aikana joskus raapii inhottavasti. Luulisi että mieskin osaisi pitää kynnet kunnossa. Mies kyllä mielummin sormettaa kuin antaa suuseksiä ja minä taas tykkään ehkä enemmän suuseksistä, joten molemmat tavat käytössä.
Voithan sie vihjata illalla miehelles.ett leikkaatko kynnet lyhyeksi...Monta sormee hän yleensä laittaa yhtä aikaa sisää?M32
Voithan sie vihjata illalla miehelles.ett leikkaatko kynnet lyhyeksi...Monta sormee hän yleensä laittaa yhtä aikaa sisää?M32[/quote]
Olen hänelle kyllä vihjannut kynsien leikkauksesta monesti, olen ottanut käytäntöön jos hän ei leikkaa kynsiä silloin sormetus ei onnistu vaan sitten suuseksiä. :) Kaksi tai kolme sormea kerralla, usein yksi sormi anaalissa samanaikaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Voithan sie vihjata illalla miehelles.ett leikkaatko kynnet lyhyeksi...Monta sormee hän yleensä laittaa yhtä aikaa sisää?M32
Olen hänelle kyllä vihjannut kynsien leikkauksesta monesti, olen ottanut käytäntöön jos hän ei leikkaa kynsiä silloin sormetus ei onnistu vaan sitten suuseksiä. :) Kaksi tai kolme sormea kerralla, usein yksi sormi anaalissa samanaikaisesti.[/quoteToi on hyvä tyyli..Oppiihan siten pitää kynnet lyhyinä.Onko yleensä kumpaaki tarjolla sormetus eka ja sitt nuolentaa.?Toimiiko 69 hyvin teillä?M32
Olen hänelle kyllä vihjannut kynsien leikkauksesta monesti, olen ottanut käytäntöön jos hän ei leikkaa kynsiä silloin sormetus ei onnistu vaan sitten suuseksiä. :) Kaksi tai kolme sormea kerralla, usein yksi sormi anaalissa samanaikaisesti.[/quote
Toi on hyvä tyyli..Oppiihan siten pitää kynnet lyhyinä.Onko yleensä kumpaaki tarjolla sormetus eka ja sitt nuolentaa.?Toimiiko 69 hyvin teillä?M32[/quote]
69 on meidän molempien lempiasentoja, jolloin kummankaan ei tarvitse odottaa vuoroaan.
Vierailija kirjoitti:
Olen hänelle kyllä vihjannut kynsien leikkauksesta monesti, olen ottanut käytäntöön jos hän ei leikkaa kynsiä silloin sormetus ei onnistu vaan sitten suuseksiä. :) Kaksi tai kolme sormea kerralla, usein yksi sormi anaalissa samanaikaisesti.[/quote
Toi on hyvä tyyli..Oppiihan siten pitää kynnet lyhyinä.Onko yleensä kumpaaki tarjolla sormetus eka ja sitt nuolentaa.?Toimiiko 69 hyvin teillä?M32
69 on meidän molempien lempiasentoja, jolloin kummankaan ei tarvitse odottaa vuoroaan.Onko teill paljon seksileluja käytössä?
mun ihan ehdoton lemppari on - jos nyt aktia ei lasketa =)
kielihoitoo ja samalla sormileikkeikkejä mun sisällä, G-pisteen hierominen tehostaa ihanasti klittastimulaatiota. Ja juuri ennen laukeamista haluan sormen anukseen, siis sillä hetkellä kun orgasmi on irtoamassa minusta
Mikään ei voita kunnon nyrkki naintia. tai neljä sormea ykkösessä ja yksi kakkosessa
69 on meidän molempien lempiasentoja, jolloin kummankaan ei tarvitse odottaa vuoroaan.[/quote]Onko teill paljon seksileluja käytössä?[/quote]
On, kaikenlaisia leluja sitä onkin kerääntynyt.
Vierailija kirjoitti:
69 on meidän molempien lempiasentoja, jolloin kummankaan ei tarvitse odottaa vuoroaan.
Onko teill paljon seksileluja käytössä?
On, kaikenlaisia leluja sitä onkin kerääntynyt.Laitatko usein mitää seksiasuja päälle.esim.avohaara pikkareita/puolikuppi liivejä?
On, kaikenlaisia leluja sitä onkin kerääntynyt.[/quote]Laitatko usein mitää seksiasuja päälle.esim.avohaara pikkareita/puolikuppi liivejä?[/quote]
Nyt kyllä eksyttiin aiheesta, mutta kyllä varsinkin jos on oikein tuhmalla päällä. ;)
Molemmat käy, mutta suuseksi parasta. Sormetus paras liukkarin kanssa ja itse tykkäisin toisinaan fistauksesta mutta mies ei suostu, todella sääli sillä fistaamalla olen saanut parhaat orgasmini.
Ei tarvi tollasia miettiä, koska mies ei suostu tekemään kumpaakaan.
Suuseksi on iiihanaa, sormetus liian kovakouraista.