Sinä joka et ole kiinnostunut etkä osallistu politiikkaan!
Teidän välinpitämättömyydestänne syntyvät tuloerot, köyhyys, nälänhätä, ympäristötuhot!
Kommentit (8)
Olen kiinnostunut ja osallistun. Minun ansiostani siis mainitsemasi ikävät ilmiöt vähenevät. Olen aktiivi Kokoomuksessa. Menikö oikein?
politiikka=takin kääntäjien ja valehtelijoiden klubit r.y. :)
Avustajat siellä todellisuudessa tekee päätökset, kun päättäjät on jotain kaupan myyjiä ja hiihtäjiä, jotka tuskin jaksavat lukea edes päätettävän aiheen esittelyä. Ne joita itse olen äänestänyt ei koskaan mene läpi.
Vierailija kirjoitti:
Teidän välinpitämättömyydestänne syntyvät tuloerot, köyhyys, nälänhätä, ympäristötuhot!
Voisitko vähän perustella väitettäsi, kiitos?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap tarkoittanee, että pitää äänestää tomerasti kommunisteja, niin mitään noista vitsauksista ei ole eikä tule. Ja jos kuitenkin sattuisi tulemaan, niin niistä valittaminen on kansalaiselle erittäin epäterveellistä, joten niitä ei oikeasti ole. Ja jos nyt sittenkin on, niin se on kapitalistimaiden harjoittaman aggression syytä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap tarkoittanee, että pitää äänestää tomerasti kommunisteja, niin mitään noista vitsauksista ei ole eikä tule. Ja jos kuitenkin sattuisi tulemaan, niin niistä valittaminen on kansalaiselle erittäin epäterveellistä, joten niitä ei oikeasti ole. Ja jos nyt sittenkin on, niin se on kapitalistimaiden harjoittaman aggression syytä.
Tässä maassa on aivan sama ketä äänestää! Kaikki politiikot vasemmalta oikealle ovat samanlaisia oman edun tavoittelijoita.
Hienoa! Ei siis tarvitse vaivautua lähtemään äänestämään oikeistoa kun heidän tavoitteensa toteutuvat vaikka jäisin kotiin.