Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Imetän 4 vuotiasta lastani vielä

Vierailija
28.03.2017 |

Onkohan jo liian vanha tisulle? Ei vaan oo osannu päästää irti, enkä minä uskalla kieltää tätä pienokaiseltani, koska hän tykkää siitä ja hänelle tulisi paha mieli, ja minulla alkaisi omatunto kolkuttamaan hyvinkin pian..

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
28.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä jaksa.

Vierailija
2/7 |
28.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läheisriippujia on monia...ei mitään ravintoa lapsi tuosta saa.

Äiti vaan tahtoo olla korvaamaton.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
28.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi

Paha mieli.

Kuka ei mieltään pahoita, ei mitään opi.

Vierailija
4/7 |
28.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin imetin, mutta lopetin juuri tuossa iässä. Lapsi olisi toki jatkanut vain.

Alon puhumaan lapselle, että kun hän on jo 4 v, niin eiköhän vähennetä imetystä ja sitten opii olemaan kokonaan ilman. Harvensin imetykset ensin aamuksi ja illaksi, sitten illaksi sitten joka toinen päivä ja lopulta kerran viikossa, jolloin saatoin todeta lapselle, että maito taisikin loppua, mutta etköhän sinä jo pärjääkin ilman maitoa.

Lapsi jaksaa vieläkin muistella hymyissä suin aikaa jolloin imi. On nyt 8 v. Rinnat ovat hänelle tärkeät osat äitiä, niitä vasten on mukava nojata, kun tulee syliin ja ne ovat saaneet monta kiitosta olemassa olostaan. Lapsesta on kehittynyt hyvin tasapainoinen, itsenäinen, mutta samalla läheisyyttä arvostava. Päiväkodissa jo sanoivat, että lapsesta näkee hänellä olevan turvallisen kiintymyssuhteen. Pitkän imetyksen jälkeen rintani muistavat vieläkin tärkeän roolinsa. Ei tarvitse muuta kuin kirjoittaa tänne imetyksestä, niin alkaa kihelmöimään, kuin maito nousisi, mutta onneksi se ei nouse. Olen saanut imettää aivan tarpeeksi.

Vierailija
5/7 |
28.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama kuin vitosella! Kiva juttu :)

Hyvä ap!

Vierailija
6/7 |
28.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun pieni kultamussukkani imee tissiä vaikka on jo 7v. Enhän voi lapseltani kieltää ravintoa, ja pakkohan se on koska hän haluaa. Kiinteä ruoka ei tutkimuksen mukaan imeydy alle 11 vuotiaaseen lapseen ollenkaan.  Koulussakin sanovat että minun lapseni on kaikista älykkäin ja kypsin ja se johtuu juuri siitä että hän käyttää vain äidinmaitoa ravinnokseen. Kun sitten joskus pieni kerubini haluaa vieroittautua tissistä, opetan hänet sormiruokailemaan, sillä tutkimusten mukaan ruokailuvälineillä syövät lapset eivät kehity normaalisti ja voivat saada traumoja ja kemikaaleja kehoonsa.

T. Tulevan suomen pääministerin ylpeä Äiti.

Vierailija
7/7 |
28.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin, kun lapsi meni rippikouluun. Hän kiusaantui, kun kaverit hihittivät koulun jälkeen ruokapöydässä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kolme