Mies, onko nainen lähestynyt sinua siinä luulossa että olet julkkis tai rikas?
Kerran kännissä voitin yökerhossa ruletissa ja tarjosin shotin kaikille muutamalle kymmenelle, jotka istuivat baaritiskillä. Nainen tuli viereeni istumaan, mutta kun paljastui, että kaikki rahat paloivat jo, hän palasi istumaan kauemmaksi.
Kommentit (13)
Oon nainen ja mua on mies lähestynyt siinä luulossa että olen julkkis.
Olin liikkeellä ns parempi tumma puku (edustuskeikka duunissa isokenkäisten perskärpäsenä) ja ajattelin käväistä kotimatkalla kaupungin yhdessä suosituimmassa pystybaarissa.
Sitä ensimmäistä viskinaukkuani ottaessani, kylkeen liimautui ihan viehättävä nainen pikkuhiprakassa, hyvin suorasukaiseen tyyliin "oletsä rikas kun tollanen puku yms". Vastasin viileästi "en, mutta varakkaaksi voisi sanoa..." mikä ei ihan pitänyt sekään paikkaansa, vaikken nyt persaukisinkaan ollut. Kuin olisi kaatanut bensaa liekkeihin...
Sain pillua. Mutta uusia treffejä ei tullut, koska leidin into "varakkuuteni" perään oli aika selkee eikä edes yrittänyt peitellä sitä.
Mua lähestyi baaritiskillä mies ja kun en heti lämmennyt, veti rahatukon esiin ja sanoi, että mulla on rahaa! Mää totesin, jotta hyvä sulle, mulla ei, maksoin paukkuni ja läksin. Ärsyttävää tuommoinen rahalla leveily!
Kun luullan rikkaaksi, on hyvä ottaa tarjouksia vastaan. Takaisin maksua ei sitten kyllä tulekaan, mutta mitäs tuppautuu.
Vierailija kirjoitti:
Olin bailaamassa parin HIFK:ssa lätkää pelaavan kaverini kanssa ja tytön seura pöydässä kesti siihen saakka kunnes sanoin että kyllä mäkin pelaan... säbää.
Tunnen muutaman lätkänpelaajan lapsuudesta asti joiden kanssa kesäisin (koska ei ne muuten oikein ehdi/pysty) käydään muutaman kerran olusella. Viime kesänä oli messissä myös kaksi maajoukkuetason pelaajaa jotka kaikki tuntee jos yhtään mitään jääkiekosta tietää. Joku naisporukka siitä tarttui sitten illan aikana mukaan joista yksi mua mielisteli aika kauan. Aina siihen asti kunnes kävi ilmi että en mä en olekaan jääkiekkoilija - oli luullut että mä olen eräs liigakiekkoilija jolla sattumoisin on sama etunimi kun mulla. Se oli muuten hauskaa katsella miten se yritti irtautua tilanteesta... loppujen lopuksi otti puhelimen käteensä katsoi sitä ja sanoi että voi hitsi, mun pitää mennä.
Vierailija kirjoitti:
Mua lähestyi baaritiskillä mies ja kun en heti lämmennyt, veti rahatukon esiin ja sanoi, että mulla on rahaa! Mää totesin, jotta hyvä sulle, mulla ei, maksoin paukkuni ja läksin. Ärsyttävää tuommoinen rahalla leveily!
... ja sit sä heräsit. :-D
Tämä on just se asia mitä naisissa en voi käsittää, kiinnostuminen miehestä statuksen perusteella ja kiinnostuksen loppuminen sillä sekunnilla kun selviää että mies ei ole statusmies..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rahalla leveilyn lisäksi mua ärsyttää kovasti tämmöiset kuluneet mukahauskuudet. Ei, vasta aamulla heräsin, se ilta oli aluillaan silloin ja monta tuntia aikaa jäljellä.
Mua ei naiset pahemmin ikinä lähesty :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rahalla leveilyn lisäksi mua ärsyttää kovasti tämmöiset kuluneet mukahauskuudet. Ei, vasta aamulla heräsin, se ilta oli aluillaan silloin ja monta tuntia aikaa jäljellä.
Ja jatkan vielä.. vaikka tällä palstalla tämän tästä törmää väittämään, että naiset on rahan ja aseman perään, niin se ei todellakaan koske kaikkia naisia. Mää en tunne läheisesti yhtäkään sellaista naista, joka olisi valinnut kumppaninsa varallisuuden perusteella. Itse olen ollut niin työttömän, sairaseläkeläisen kuin vammautuneenkin kanssa, ainoa, mikä on ratkaissut, on luonne.
Jos kovasti tuntuu, että törmää vaan pinnallisiin naisiin, kannattaisi miettiä, mikä itsessä mättää - miksi sitä aina hakeutuu sellaisten seuraan tulemaan torjutuksi?
On. Hyvännäköinen nainen luuli baarissa yhden suht tunnetun kotimaisen bändin laulajaksi. Mokasin, koska bändi on mielestäni täyttä paskaa ja minut sekoitettu k.o. tyyppiin ennenkin.
Olin bailaamassa parin HIFK:ssa lätkää pelaavan kaverini kanssa ja tytön seura pöydässä kesti siihen saakka kunnes sanoin että kyllä mäkin pelaan... säbää.