Onko 24 tuuman Jopo lasten pyörä vai voiko aikuinenkin ajaa sillä mukavasti?
Ei ole mahdollista kokeilla vaan pitäisi tilata ja mietin tuota pientä kokoa. Eikö se ole lasten pyörän koko normaalisti?
Kommentit (8)
Ei ole lasten pyörä. Mutta ei sillä voi _kukaan_ ajaa mukavasti. Aika hirveä laite.
Jokaisen polkupyörä, sopii monen pituiselle ajajalle laajan säätövaran takia. (penkki ja ohjaustanko) Mutta renkaat on pienet ja pyörä vaihteeton, joten ei ole pitkän matkan pyörä, mutta kaupunkiajossa voittamaton ja ketterä. Ajomukavuus myös omaa luokkaansa, ajoasento on pysty ja erityisen mukava. Mulla on se ihan perus jopo "24, olen 165cm pitkä enkä enää halua muuta pyörää 😊
Hyi helvetti. En ostaisi pahimmalle vihollisellenikaan tuollaista hirveää massa-kuvotusta. Haluatko että sinusta ajatellaan "Olen ihq massapissis kun omistan saman paskapyörän kun Jemina ja Jassica"
Samalla hinnalla saat hyvän vaihdepyörän, jolla voi ajaa muuallakin kuin kaupungilla.
Olen 165cm ja 24" jopo on hyvän kokoinen. On hyvä ajaa, ajoasentokin on mieleeni.
Minä ajan sellaisella mutta olenkin pitkä 155. Sellainen on juuri sopiva koko minulle. Minulla on jopo mutta olen haaveillut vaihde pyörästä. Jopolla ei meinaa jaksaa ylämäkiä. Olen kyllä ajanut sillä jo kaksi kesää, aina puhun vaihde pyörästä eipä silti tule vaihdettua 😀
Vierailija kirjoitti:
Hyi helvetti. En ostaisi pahimmalle vihollisellenikaan tuollaista hirveää massa-kuvotusta. Haluatko että sinusta ajatellaan "Olen ihq massapissis kun omistan saman paskapyörän kun Jemina ja Jassica"
Asun Keski-Euroopassa, joten tuosta tuskin on huolta.
Kiitos vastuksista. Olen 165 cm pitkä ja pyörä tulisi kaupunkikäyttöön asioilla käymiseen parin, kolmen kilsan säteellä. Minulla oli aikanaan oranssi jopo ja voi kun tekis mieli saada taas sellainen!
ap
Käy kokeilemassa jossain. Katso netistä suosituspituudet eri pyöräkoolle. Minä 163cm pitkänä aikuisena voisin ihan hyvin ajaa sillä.