Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Työnantaja vaatii huumetestiä

Vierailija
28.03.2017 |

Jep. Työnantaja ilmoitti tänään aamulla ja sanoi, että huumeseuloihin tai irtisanon sinut.

Perjantaina menin töihin hieman kannabiksen vaikutuksen alaisena, ja luulen, että työntekijät huomasi ja ilmoittivat työnantajalle. En siis tarkoituksella mennyt pilvessä töihin, mutta aamuyöstä kun ei uni tullut niin kävin imemässä savut, mutta ne kuitenkin vaikutti vielä aamulla töissä, silmät punoitti ja jumitti, hajamielisyyttä yms.

What to do?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
28.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No saako töissä olla huumausaineiden alaisena?

Vierailija
2/24 |
28.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikea meininki. Tänäpäivänä päihteet ei kuulu työpaikalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
28.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kuulosta mitenkään luotettavalta työntekijältä.

Vierailija
4/24 |
28.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet huumetestiin.

Vierailija
5/24 |
28.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit riitauttaa positiivisen testituloksen.

Vierailija
6/24 |
28.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikö sun työnantajalla ole sitten ihan perusteltu syy testeihin? :D ethän sä nyt voi olla töissä minkään päihdyttävän aineen vaikutuksessa!

Elämäm kolu on taas kova...

Vierailija
7/24 |
28.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä duunia sä teet? Mietin vaan tuota työnantajan vaatimusta...

Vierailija
8/24 |
28.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No menet sinne seuloihin, jos et halua menettää työtäsi. Jos et ole tuon perjantain jälkeen käyttänyt mitään niin puhtaathan ne on. Ja jos vaikka ottaisit opiksesi?

Itse olisin työnantajana laittanut jo perjantaina seuloihin.

Useammassa työssä olen ollut, jossa yllätystestit ovat ihan normaaleja. Osui kohdille noin kerran vuodessa. Jännä, ettei sairaala tee tuollaisia. Tosin taitaa olla kustannuskysymys. Omat paikkani yksityisellä.

Vierailija
9/24 |
28.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis miten täällä on näin porukka kannabista vastaan? Vaikka se luokitellaan huumeksi, niin se on luonnontuote joka pitäisi laillistaa koko maapallolla!

Ei se nyt maailmaa kaada jos pikku pilvessä menee töihin, päin vastoin, itsellä ainakin työnteko maistuu paremmin ja on paaaljon paljon hauskempaa.

Älkää olko niin tosikkoja..

Oho. Mummo sai ylimääräisen lääkepillerin ja kuolla kupsahti.

Ajp:n tarkkaavaisuus ei ollut kohdallaan kun tuli pilvessä töihin.

Vierailija
10/24 |
28.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä seuraa varoitus ja hoitoonohjaus. Siis jos hyvin käy.

Vierailija
11/24 |
28.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen sairaalassa töissä, enempää en uskalla tänne paljastaa.

Ap

Et mene. jos menet, tulee merkintä ja saattaa lähteä valviran toimesta luvat. Oletan, että olet hoitaja tai lääkäri. Irtisanoudu suosiolla ja opi pössyttelemään tai ole pösyttelemättä.

Vierailija
12/24 |
28.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No menet sinne seuloihin, jos et halua menettää työtäsi. Jos et ole tuon perjantain jälkeen käyttänyt mitään niin puhtaathan ne on. Ja jos vaikka ottaisit opiksesi?

Useammassa työssä olen ollut, jossa yllätystestit ovat ihan normaaleja. Osui kohdille noin kerran vuodessa. Jännä, ettei sairaala tee tuollaisia. Tosin taitaa olla kustannuskysymys. Omat paikkani yksityisellä.

Kannabis näkyy seuloissa parinkin kuukauden jälkeen!

Vierailija
13/24 |
28.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

4/5

Vierailija
14/24 |
28.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

laitetaas ne faktat sitte kuntoo

- työnantaja ei saa järjestää ylläriseuloja vaan asiasta tulee ilmoittaa 2 viikon varoitusajalla.

- joissain tapauksissa kannabis saattaa näkyä 2kk ajan mutta harvemmin. tavallisesti max 2 viikkoa.

- parhaiten saat tuloksia kovalla saunomisella, veden juonnilla, urheilulla, terveellisellä ruokavaliolla, kannabis kun on rasvaliukoinen. 

Vierailija
15/24 |
28.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- työnantaja ei saa järjestää ylläriseuloja vaan asiasta tulee ilmoittaa 2 viikon varoitusajalla.

- joissain tapauksissa kannabis saattaa näkyä 2kk ajan mutta harvemmin. tavallisesti max 2 viikkoa.

- parhaiten saat tuloksia kovalla saunomisella, veden juonnilla, urheilulla, terveellisellä ruokavaliolla, kannabis kun on rasvaliukoinen. 

Jos menee töihin pilvessä tai kännissä. Työnantaja voi määrätä suoraan testeihin.

Vierailija
16/24 |
28.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida työnantaja epäillä kannabista vaan joitain vahvempaa. Pelkäävät että narkkari varastaa mummojen lääkkeet. 

Vierailija
17/24 |
28.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannabis näkyy seuloissa parinkin kuukauden jälkeen!

Kertakäyttö ei näy kuin muutaman päivän.

Ap tosin vaikuttaa siltä, että käyttää säännöllisesti, jos kotoa kerran löytyy tarvittaessa unilääkkeeksi. Silloin näkyy viikkoja tai jopa kuukausia käyttömäärän ja aineenvaihdunnan mukaan.

Vierailija
18/24 |
28.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos menee töihin pilvessä tai kännissä. Työnantaja voi määrätä suoraan testeihin.

totta tosiaan tarkastelin faktat ite kuntoo ja joo voi määrätä. mut eikö tän pitäs tapahtua samana päivän eli ap:n tapauksessa perjantaina. ap:lla oikeus kyseenalaistaa työnantaja nyt että miksi näin.

Vierailija
19/24 |
28.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jatkoon tällä kertaa mutta pisteet toki hyvän asian puolesta, huumevalistusta ei voi koskaan olla liikaa koska kaikilla se ei jää siihen viihdekäyttöön.

Vierailija
20/24 |
28.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

4/5

Mä jo ihmettelin, etteikö kukaan muu muka tajua ilmiselvää porvoolaista. Sairaalassa töissä vielä...  :D