Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten uuteen työpaikkaan kun vanha on ollut kamala? Miten "sopeudun"?

Vierailija
27.03.2017 |

Nykyisessä työpaikassa on huono ilmapiiri, kiusaamista ja kohtuuttomia vaatimuksia joihin kukaan ei yllä vaikka päällään seisoisi (ja kun ei yllä niin saa haukut). Olen ihan uupunut tässä työssä, mutta olen ollut samassa työpaikassa kuusi vuotta niin olen jotenkin kai "tottunut" tähän kamaluuteen, alkanut luulemaan että se olisi normaalia. Olen nyt sitten saanut uuden työpaikan ja pääsen vihdoin tästä stressistä pois. Mutta miten sopeutua uuteen työpaikkaan, jossa luultavasti vaatimukset on kohtuullisia ja pomot ei kiusaa? Pelkään että yritän paiskia ihan hullunlailla töitä haukkujen pelossa, kun sitä olen joutunut tekemään kuusi vuotta nyt. Miten saan itseni toimimaan "normaalisti" uudessa työpaikassa kun vanha on saanut minut ahdistumaan niin pahasti?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhjennä mielesi kaikesta siitä entisestä paskasta ja katso eteenpäin. Hymyile ja ole ystävällinen kaikille.positiivinem ote työhön niin pärjäät varmasti

Vierailija
2/2 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

menin avoimella mielellä ja aluksi tein liian nopeaan tahtiin hommia kuten edellisessä työpaikassa oli pakko. Nyt olen ollut uudessa mukavassa paikassa puoli vuotta ja olen tottunut inhimilliseen työtahtiin ja hyvään ilmapiiriin. Onnea muutokseen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yhdeksän