Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lopetin e-pillerit koska haluamme lapsen ja nyt puhkesi akne takaisin! Apua!

Vierailija
27.03.2017 |

Minulla oli vuosia sitten akne ja aloitin e-pillerit antibioottikuurin jälkeen pitääkseni ihon hyvänä. Tämä oli siis n.8v sitten. Ja nyt kun haluan kovasti lapsen niin kasvoni on taas täynnä kipeitä paiseita enkä tiedä pitäisikö lopettaa yrittäminen ja aloittaa lääkitys :( sen aikana kun ei saa olla raskaana

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaus voi auttaa ihon kuntoon.

Vierailija
2/15 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahta ei voi saada. Suomalainen sananlasku.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaisiko raskaus tosiaan tähän? Tämä kun ei ole vain ulkonäköseikka minulle vaan finnit ovat todella tulehtuneita ja kipeitä ja lisäksi käy itsetunnon päälle sillä olen asiakaspalvelutyössä.

Ap

Vierailija
4/15 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hormonit :) Kyllä ne sieltä tasoittuu pikku hiljaa.

Vierailija
5/15 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monelle tutulleni ja itsellenikin käynyt noin. Kyl se akne on kaikilla ajan myötä taas tasoittunut. Itsellä vielä hieman aknea ja lopetin pillerit 7kk sitten (ei vielä tosin yritetä lasta). Mut on tää tilanne jo paljon parempi. Toivon et tää tästä vielä vähän paranis, eiköhän se ajan myötä...

Vierailija
6/15 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joitain aknen paikallishoitovalmisteita voi käyttää raskauden ja imetyksen aikana. Eivät tietenkään ole yhtä tehokkaita kuin sisäiset lääkitykset, mutta luultavasti helpottavat ainakin jonkin verran. Käy ihotautilääkärin juttusilla.

Vierailija
7/15 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö voi käyttää jotain muuta hoitokeinoa siihen asti että tulet raskaaksi?

Vierailija
8/15 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene ihmeessä ihotautilääkärille. Osaa varmasti suositella lääkitystä jota voi käyttää raskautta yrittäessäkin. 

Vierailija
9/15 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuonpa takia en ihoani koskaan e-pillereillä ole suostunut lääkitsemään. Kaksi Roaccutan-kuuria se vaati ja akne on mennyttä elämää. (Ap ei luonnollisestikaan voi Roaa syödä koittaessaan raskautua).

Vierailija
10/15 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kesti varmaan vähän yli vuosi ennen kuin finnien tulo loppui. Antibioottejakin söin monta kuukautta.

Vierailija
11/15 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaus auttaa, toivottavasti pian tärppää. Raskaus tekee iholle saman kuin e-pillerit. Eli jos ne auttoi, niin todennäköisesti ihosi rauhoittuu keskiraskaudessa viimeistään. Hae myös ihotautilääkäriltä jotain apuja aikaan ennen kuin tärppää. Terv. Samassa tilanteessa ollut

Vierailija
12/15 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kesti ihon rauhoittuminen pillereiden lopettamisen jälkeen liki kaksi vuotta. Kaikki muu paitsi Roaccutan tuli kokeiltua. Sinkki auttoi hiukan, niin voiteena kuin tabletteinakin.

Vierailija
13/15 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spironolactonit auttaa. Kokeile 100-150 mg päivässä. Samalla voit yrittää raskautta.Kysy vaik ihotautilääkäriltä.

Vierailija
14/15 |
28.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kun vastailitte minulle. Nyt vain toivon, että myös minun kohdallani raskaus auttaisi ihon kuntoon samalla tavalla kuin pillerit. Kyllä aion käydä myös lääkärissä pyytämässä reseptin ainakin aknevoiteeseen (ainoa ongelma joissain voiteissa on minun kohdallani ollut allergia. Eli kasvoni ovat muutaman tunnin päästä aivan kirkkaan punaiset) ja kysymässä saanko syödä jotakin kuuria yrittäessäni raskautta. En vain itse haluaisi ottaa mitään lääkkeitä raskauden aikana, vaikka olisikin semmoinen lääke jota saa ottaa, ettei vain mikään pääsisi vaikuttamaan vauvan kehitykseen.

Ap

Vierailija
15/15 |
28.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kokeillut mitä aknesi tykkää kylmäpuristetusta aloevera geelistä? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kaksi