Töiden luontaiedut kysely
Mitkä on teidän työn luontaisedut?
Minä olen hotelliketjussa töissä ja saan luontaisetuna alennuksia huoneista.
Kommentit (7)
Kahvinkeitin ja vedenkeitin. Vessapaperi. Joulupuuro. Työntekijöiden "juhla" jossa saa omakustanteisesti syödä ja kuunnella kaupunginjohtajan strategiahehkutusta.
Kuntatyönantaja.
Puhelinetu, lounasetu, kerta vuoteen gyne naisille, silmälasit kerran kahdessa vuodessa
Firman kännykkä, tietokone, lounaskortti, sekä liikunta- ja kulttuurikortti. Eniten kuitenkin arvostan työterveyshuoltoa, johon poikkeuksellisesti kuuluu myös erityissairaanhoidon palvelut. Erikoislääkärille ja tutkimuksiin pääsee helposti.
Puhelin,ruoka ja firman kuorma-autoa ja pakettiautoa voi käyttää omiin tarpeisiin,voin myös pestä oman auton työmaalla ym.pientä.
Olen töissä lidlissä luontaisetuna käyn aina tyhjentämässä työpaikan roskiksen yöllä :D
On säännöissä että kaikki vanhentunut, valikoimasta poistunut, ja paistopisteessä päivän ollut ruoka heitetään roskiin ja Roskis lukitaan. Alko ärsyttää toi tuhlaus joten ostin roskikseen uuden samanlaisen riippulukon kahdella avaimella. Toinen minulle toinen töihin.
Työsuhdeauto 2-3 vuoden välein uusi ja arvo n. 40 teur. Puhelinetu (vapaasti valittava malli hintaluokassa 300-900 eur), tietokone, työterveyshuolto, kahviautomaatti, bonukset kerran vuodessa n. 30 teur. Ulkomaanmatkoja, Eurocard rajattomalla luotolla "edustuskuluihin". Bonuksen lisäksi maksavat vielä 80 teur palkkaa vuodessa.
Mä oon vartija ja luontaisetuna saan pitää huumeet jotka "takavarikoin"
On asiakkaatkin tyytyväisiä kun en soita poliisille