Yök, en pysty katsomaan suomalaisia kokkausohjelmia ollenkaan :( Nyt viimeisimpänä Sara La Fountain!
Kokkasi oystereita ja samalla lusikalla maisteli ja sekoitti kastiketta, näytti olevan edelleen sama lusikka jolla lappasi kastiketta oystereiden päälle. Kiva varmaan ruokailijoiden myöhemmin katsoa tuota jaksoa ja ajatella hyi hitto! Kastikettahan ei edes kuumennettu, ei sillä että se nyt jotenkin anteeksiannettavampaa olisi...
MIKSI KAIKISSA JULKKISKOKKIOHJELMISSA TEHDÄÄN NÄIN?!?
Kommentit (28)
Sara voi mun puolesta vaikka lirauttaa sinne vittunesteensä, ei haittaa..
Tiiäks, että me kokit tehdään keittiössä tota ihan samaa :)
Vierailija kirjoitti:
Oystereiden
Mitä tarkoitat? Jäikö sulta kysymysmerkki pois? Saatanan nillittäjä, siis ihan ajatuksissani minä vaan.... ohis
Joka tapauksessa oystereitä syödäkseen on oltava niin kännissä, että viina desinfioi kastikkeen.
Hyi! :(:(
Mä en voi katsoa oikein mitään kokkiohjelmia kun tuntuu että suurimmassa osassa kokeilla on kädessään SORMUKSIA. Mitä vittua, miten voi sanoa olevansa ammattikokki jos ei tollaset perusasiat ole hallussa?
Yhdessä jaksossa Jamie Oliver vaivasi taikinaa sormus sormessaan. >:( En koskis sellaseen paskataikinaan enää pitkällä tikullakaan.
Hirvittää ajatella mitä ravintoloiden kieittiöissä tapahtuukaan jos kokit ei telkkarissakaan viitsi edes esittää olevansa tietoisia perushygieniasta.
Vierailija kirjoitti:
Ilmankos samat tavat päätyvät telkkariin asti. Mutta näin ei tapahdu mun kotikeittiössäni, tiedän aina mitä syön ja syötän muille.
Vierailija kirjoitti:
Mä en voi katsoa oikein mitään kokkiohjelmia kun tuntuu että suurimmassa osassa kokeilla on kädessään SORMUKSIA. Mitä vittua, miten voi sanoa olevansa ammattikokki jos ei tollaset perusasiat ole hallussa?
Yhdessä jaksossa Jamie Oliver vaivasi taikinaa sormus sormessaan. >:( En koskis sellaseen paskataikinaan enää pitkällä tikullakaan.
Hirvittää ajatella mitä ravintoloiden kieittiöissä tapahtuukaan jos kokit ei telkkarissakaan viitsi edes esittää olevansa tietoisia perushygieniasta.
Muistan kans nähneeni Sikke Sumarin vääntämässä jauhelihataikinaa sormukset sormissa, ällöttävää...
Saraa en oo ikinä pystynyt katsomaan. Niin tyypillinen julkkiskokki, joka ei oo koskaan oikeita kokin töitä tehnytkään. Ja muutenkin ällö.
Vierailija kirjoitti:
Suomen perushygienia ei ole muualla perushygieniaa. Mieti tätä seuraavan kerran matkoilla.
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama, kunhan jatkat sikailuasi siellä kotonasi vaan. Asiakkaat ravintoloissa on eri asia. Ja ehkä tv-kokkien voisi olettaa hallitsevan ja noudattavan hygienian vaatimuksia?
"Kokkien" mielestä ollaan varmaan tosi "cool", kun ronkitaan sormilla ja nuoleskellaan mitä sattuu, mutta se ei nyt ihan mene niin. Antaa vaan kuvan (kertoo totuuden) ammattitaidottomuudesta.
Terveisin alalla ollut.
onko tämä nainen käynyt dubaissa?
Vierailija kirjoitti:
onko tämä nainen käynyt dubaissa?
Av:llä tiedettiin aiemmin kertoa, että on entinen Dubain lentoemäntä.
Mitä väliä sillä on, jos veivaa taikinaa sormus kädessä? Kyllä pöpöt kuolee paistettaessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomen perushygienia ei ole muualla perushygieniaa. Mieti tätä seuraavan kerran matkoilla.
Miksi pitäisi ulkomaille matkustaa, jos arvostelee tämän fountainin epähygienisyyttä? Eikös fountaininkin pitäisi olla yhtä hygieeninen sekä Suomessa, että ulkomailla? ohis
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä sillä on, jos veivaa taikinaa sormus kädessä? Kyllä pöpöt kuolee paistettaessa.
Ihan samalla tavalla ne sormukset näyttää olevan sormessa vaikka salaattia tehdessäkin. Ja sitä ennen on otettu sinne sormusten alle jotain jauhelihataikinaa :o
Toinen asia on puoliksi karisseet kynsilakat.
Voin vain kuvitella, millaista itse kunkin kotikeittiössä tapahtuu, yöks.
Kuolisin häpeään, jos olisin muuttanut sukunimekseni La Fountain! Niin noloa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi ulkomaille matkustaa, jos arvostelee tämän fountainin epähygienisyyttä? Eikös fountaininkin pitäisi olla yhtä hygieeninen sekä Suomessa, että ulkomailla? ohis
Ei ainakaan laki velvoita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ainakaan laki velvoita.
Nooh, ihan kiva ylläri, kun asiakkaat tulevat joukolla ruokamyrkytyksessä vaatimaan kokin päätä vadille. Ammattitaitoinen kokki huolehtii hygieniasta, (ja silloin on helppo tutkia bakteerin tms. alkuperä, koska kokki on noudattanut puhtautta) En söisi mitään Saran valmistamaa. Ja joskus häneltäkin nuo tv-esiintymiset loppuu, ja voi olla työttömänä pakko hakea toisen palvelukseen. Muisti saattaa olla pitkä.....
Aivan yhtä tärkeä asia, kuin vaikka vaitiolovelvollisuus hoitolalla. Siitä ei tingitä, paitsi lusmut.
Onko tässä ketjussa niitä samoja paikalla, jotka kertoivat siisteydestään eräässä toisessa ketjussa, missä paljastettiin hieman noita kotioloja ja kuinka usein ja miten siivotaan? Oli järkkyä luettavaa, ja meno jatkuu keittiössä? Huuhuh.
hahaa kirjoitti:
Kuolisin häpeään, jos olisin muuttanut sukunimekseni La Fountain! Niin noloa...
http://www.is.fi/viihde/art-2000000254651.html?nomobile=4
Niin, varsinkin kun kyseessä on hänen oikea nimensä...
Oystereiden