Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä maksullinen nainen? kuusankoskelta

Vierailija
27.03.2017 |

Olen tullut siihen tulokseen, että minä en koskaan tule ilmaiseksi naista saamaan, joten kaipa siitä kokemuksesta pitänee jonkin verran maksaakin. Rahaa minulla on ihan tarpeeksi, kun kaljaan en koko palkkaani pistä, ja moraalirelativistinkin piirteitä löytyy sen verran, että en huorissa käymistä mitenkään pahana asiana näe. Kysymys kuuluukin: mistä löydän naisen, joka on valmis jakamaan läheisyyttään rahasta?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä oon! :) kaikki käy kun raha riittää 👍

Vierailija
2/6 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ! Kiinnostaisiko tänään tavata tanssin ja seksin merkeissä Kymen pirtissä kello 21 60v viriili mies pöytä vasemmalla ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei ! Kiinnostaisiko tänään tavata tanssin ja seksin merkeissä Kymen pirtissä kello 21 60v viriili mies pöytä vasemmalla ?

No todellakin kiinnostaa! Mulla on päällä keltainen sadetakki ja mustat sukkikset kädessä. T. M44

Vierailija
4/6 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on Martti nyt semmonen homma että me täällä kymen pirtissä ollaan aika kyllästyneitä kun tanssitat ja nussit niitä maksullisia naisia kaikki illat. Kun se häiritsee muiden ryyppäystä semmonen viriili riekunta. Kottiis voit kuttua tuommoset kottaraiset, ei tänne kiitos. T: paljasjalkain kuusalain.

Vierailija
5/6 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hemmettti. Itäraja on muutaman kilometrin päässä ja tuollaisia kyselet. Sieltä ei tarvitse tulla edes tyhjin pussein. Sieltä saa tuliaisiakin.

Vierailija
6/6 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP vastasi omaan kysymykseensä - Kuusankoskelta! Eikös ne siellä kaikki ole hu... (ai enpäs sanokaan, ei mene setsuurista läpi).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kaksi