Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysy syrjäytyneeltä nuorelta..

Vierailija
27.03.2017 |

Niin.. kysykää vaan jos haluatte..

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paniikkihäiriö? Hengitä!

Vierailija
22/26 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajattelitko elää seuraavat 80 vuotta syrjäytyneenä. Se on aika pitkä aika.

Ihan sivusta kysyn, että olisiko vinkkisi sitten "itseään niskasta kiinni ottaminen" vai itsemurha?

En pysty vastaamaan tuohon kun en tunne tilannettasi. Kerro hieman enemmän.

Siis tarkoitin ihan yleisesti että en tunne tilanettasi :) Sori mä oon vähä väsynyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/26 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla herään klo 6. Syön lautasellisen puuroa, ja näkkärin. Juon kupin kahvia, ja selailen nettiä tabletilla. Lähden kuntouttavaan työtoimintaan vartin yli 7. Työtoiminta päättyy klo 2, ja puoli kolme olen takaisin kotona. Laitan ruokaa, ja syönnin päälle keitän kahvia. Lähden kävelylle, ja tulen takaisin kotiin kaupan kautta, jos tarvitsee ruokaa ostaa. Loppu ilta menee netissä tietokoneella, ja telkkaria katsellessa.

Olen kuntouttavassa työtoiminnassa maanantaista torstaihin klo 8-14. Perjantaina menen heti aamusta hakemaan lidlistä munkkirinkelin, jonka jälkeen imuroin ja moppaan kotona. Perjantaisin laitan myös yleensä pizzaa itse.

Vierailija
24/26 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävä kallis - tiedän, että tulen saamaan kosolti alapeukutuksia, mutta minut pelasti Jeesus Kristus. Koko elämä meni täysin konkurssiin joka alueella - ei enää ollut mitään muuta mahdollisuutta kuin kääntyä Herran puoleen. Mene kotikaupunkisi leipäkirkkoihin ja etsi sieltä sellainen hlö, johon tunnet voivasi luottaa. Takaan sinulle, että elämäsi tulee muuttumaan, kun avaat sydämesi Jeesukselle. Herra on voimallinen, ja hänellä on hyvä suunnitelma myös sinulle. Muista aina, että Jeesus Kristus rakastaa sinua. Ihmisiin joudut pettymään, mutta Herraan et koskaan.

Vierailija
25/26 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä ittsensä niskasta kiinni ottamisessa on niin vaikeeta?

Vierailija
26/26 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä ittsensä niskasta kiinni ottamisessa on niin vaikeeta?

Miksi et voi kertoa sitä, mikä siinä on ongelma? Olen hieman huolissani.