Kysy syrjäytyneeltä nuorelta..
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Masennus, päihteet vai molemmat?
Molemmat, valitettavasti. Mutta en minä niiden takia syrjäytynyt pelkästään.
Mitä aiot tehdä tilanteesi parantamiseksi?
Vierailija kirjoitti:
Mitä aiot tehdä tilanteesi parantamiseksi?
En osaa sanoa. Saan täältä vauva-foorumilta ainakin ihan kivan mielen kun luen kaikkia hauskoja aloituksia. Siinäpä se päivä aina hurahtaa..
Vierailija kirjoitti:
Meikä syrjäyty ku ei oo saanu pillua monee vuotee. Suomi tytöt panee nykyään vaa jotai arabei.
Ainaki arapeilla on yritystä ja tiimityöskentelyvä
Vierailija kirjoitti:
Meikä syrjäyty ku ei oo saanu pillua monee vuotee. Suomi tytöt panee nykyään vaa jotai arabei.
Mihi siä sitä pilluva tarvihet? Vatkaa munaasi ja itke hihaan
Tunnista kykysi ja löydä elämäntehtäväsi. Älä juutu terapioihin, jokaisen on elettävä elämä itse.
Ajattelitko elää seuraavat 80 vuotta syrjäytyneenä. Se on aika pitkä aika.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä kun tollanen narkkari elää kymmentä vuotta edes
Vierailija kirjoitti:
Ihan sivusta kysyn, että olisiko vinkkisi sitten "itseään niskasta kiinni ottaminen" vai itsemurha?
Jos suomalainen nainen antas pillua oman kansansa miehille ni ei tartteis jäädä kotia sohvalle röhnöttämään.
Kaffimånster, elä anna periks,kyllä se aurinkoinen vielä siunki risukassaas paistaapi,ehkä jo ens viikolla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan sivusta kysyn, että olisiko vinkkisi sitten "itseään niskasta kiinni ottaminen" vai itsemurha?
En pysty vastaamaan tuohon kun en tunne tilannettasi. Kerro hieman enemmän.
Mitkä asiat muuttaisivat tilanteesi tai mitä pitäisi muuttua/tapahtua, jotta tilanteesi muuttuisi?
Toivon, että jaksat irtautua päihteistä, hakea apua mielenterveyden ongelmiin. Myöhemmin kouluun, käydä sen loppuun, töihin ja sitä kautta itsenäiseen elämään. Mutta ensiksi sinun pitää haluta muutosta. Kaikkea hyvää matkallesi <3
Tiedän että esität minua täällä. Säälittävä stalkkeri.
Olen 26v mies. Asun yksin, ja olen kuntouttavassa työtoiminnassa. Naisten kanssa täysin kokematon.
Mitä ajattelet tästä: elämä on valintoja.
Masennus, päihteet vai molemmat?