Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni vatsa ällöttää

Vierailija
27.03.2017 |

Pakko nyt kysyä täältä mielipidettä muilta tähän asiaan..

Eli ollaan oltu mieheni kanssa vuosi yhdessä jonka aikana mies on lihonut n. 10kg, tosin itsekin olen tässä kerännyt päälle 5kg lisää painoa.

Miehen mitat ovat about 185/105 ja kaikki ylimääräinen on kerääntynyt vatsaan. Itse olen normaali painon rajoissa, mutta olen silti puolisen vuotta syönyt paljon terveellisemmin ja käynyt salilla & lenkkeillyt saadakseni tiputettua kaiken mielestäni ylimääräisen. Miestähän ei kuntoilu näytä kiinnostavan, ei lähde mukaan salille tai lenkille tai edes kävellen kauppaan jonne on 200m matkaa. Kerran ehdotin yksinkertaista lankutus haastetta, jossa on ideana lankuttaa päivittäin esim. aloittaen 20s/pvä, seuraavalla viikolla 30s/pvä, jne lisäten joka viikko 10s aikaa, mutta tämähän kuulosti aivan liian raskaalta miehen korvaan.

Mies kyllä syö tekemiäni terveellisiä ruokia, mutta mielellään lisää aivan liikaa juustoa/voita/öljyä/pekonia tms annokseensa. Olen tästäkin yrittänyt hienovaraisesti vihjaista, ettei esim sitä juustoa tarvitsisi kaikkialle tunkea, kun ei sekään mitään halpaa ole.

Mieheni on kyllä muuten komea, harteikas ja ryhdikäs, mutta se maha häiritsee ainakin minua. Välillä jopa häpeän kulkea hänen kanssaan. Ikäeroakin meillä on vähän päälle 10 vuotta, joten ihmiset ehkä voi ihmetellä miksi tällainen 20v ihan menevän näköinen nuori nainen on tyytynyt tähän mieheen..

Mitenhän voisin sanoa miehelleni asian häiritsevän minua häntä loukkaamatta? Hän ottaa aika helposti kaiken itseensä, joten en tiedä miten ottaa asian puheeksi.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota dubailainen mies ja ala syömään hummusta.

Vierailija
2/14 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda miehesi toiseen yhtä pinnalliseen kuin itse olet. Voitte sitten yhdessä lankuttaa ja syödä terveysruokianne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä voi sanoa loukkaamatta.

Vierailija
4/14 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihda miehesi toiseen yhtä pinnalliseen kuin itse olet. Voitte sitten yhdessä lankuttaa ja syödä terveysruokianne.

Joo, en nyt tarkottanut että tää tähän kaatuisi todellakaan. :D Onhan se maha kuitenkin seksiäkin harrastaessa vähän tiellä, eikä se vyötärölihavuus mitään hirveän terveellistä ole. Vaikka olenkin näin hirveän pinnallinen niin enemmän olen kyllä hänen terveydestään huolissani.

Vierailija
5/14 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei mies ryhdistäydy niin tiedät miltä tämä näyttää 5 vuoden päästä. Miksi otit noin paljon vanhemman miehen? 

Vierailija
6/14 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei mies ryhdistäydy niin tiedät miltä tämä näyttää 5 vuoden päästä. Miksi otit noin paljon vanhemman miehen? 

Oon aina tykännyt vanhemmista miehistä, ehkä se on se henkinen kypsyys. Kanssani saman ikäiset on kuitenkin niin "pikkupoikia" mielestäni. En nyt väitä että itse olisin yhtään sen aikuisempi, mutta jotenkin vaan viihdyn vanhempien miesten seurassa paremmin.

Vierailija
7/14 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on syytäkin. Siellä lilluu suolahappoliuoksessa miehen syömä ruoka, juodut oluet kuin myös niellyt pillumehut ja muut. Hyi h****tti!

Vierailija
8/14 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vähän samanlainen tilanne. Miehen vatsa vaan kasvaa vuosi vuodelta. Sipsipusseja voi hyvinkin mennä kolme viikossa, suklaata, jäätelöä joka viikko reilu määrä. Ruokarytmi kanssa vääränlainen tyyliin yks jättimäärä ruokaa päivässä ja illat herkuttelua. Kasviksia ei juuri käytä. Välillä hän on laihdutuskuurilla joka on joku järjetön esim. ei hiilareita. Sitten kun kuuri loppuu, kaikki tulee takas korkojen kera. Itse haluan pysyä hoikkana ja herkuttelen harvoin ja otan silloinkin vain vähän. Syön kohtuu terveellisesti ja olen ollut samanpainoinen viimeiset 10 vuotta.

Mies suuttuu jos yritän hienovaraisesti vihjailla. Ei saa kuulemma ohjeistaa koska se ärsyttää. Harmittaa. Jos meillä olis joskus lapsia, en ymmärrä miten voin opettaa terveelliset elämäntavat kun toisella ne on kaikkea muuta?

Vierailija
9/14 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei siis välitä itsestään, terveydestään tai oikeastaan mistään, mutta onko joku asia mistä hän välittää? Mikä hänelle on tärkeää? Voisiko sen kautta saada mieheen vähän ryhtiä ja särmää ennen kuin hän on täysin menetetty tapaus. Jotkut lankutushaasteet ovat typeriä, mutta kyllä nyt kolmekymppisen äijän pitää parisataa metriä pystyä kävelemään helposti ja jotakin tehdä kuntonsa eteen.

Onko mieheltä mitattu testosteronitasoa koskaan? Tuollainen saamattomuus ja maha ovat aika usein merkkejä, että tasot ovat matalat. Mites seksi? Tai yleinen energisyys ja hyväntuulisuus?

En nyt siis miettisi niinkään miehen ulkonäköä ja sinun hänen häpeämistään, vaan ihan miehen elämää yleensäkin. Älä mieti asiaa sinun kannaltasi, vaan vain miehen. Jos mies ei halua muuttua, niin se on hänen ongelmansa sitten ja siinä vaiheessa sinäkin voit vähän ehtojasi luetella.

Vierailija
10/14 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
11/14 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija
12/14 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

no oletko sanonut, että välitän sinusta todella ja en halua loukata, mutta olen huolissani elintavoistasi ja painostasi.

Vierailija
13/14 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies kirjoittaa täällä vastaavanlaisen postauksen niin olis helvetti irti.

Vierailija
14/14 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hukkaat nuoruutesi, jos pidät omanikäisiä pikkupoikina. Sama kuin kumittaisit omasta elämästäsi 10 vuotta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi viisi