Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teidän lähikaupassa mikrouunia asiakaskäyttöön? Haluaisitko sellasen?

Vierailija
27.03.2017 |

Ja käyttäisitkö sitä mikroa jos se tulis siihen kauppaan eli lämmittäisitkö jotain pizzoja ja eineksiä?? Tai miksi et, esim. hygieniasyyt?

Vai arveletko että sitä alettaisiin käyttää jotenkin väärin, esim. ihmiset alkais kuivattaa märkiä lapasiaan siellä tms?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliskin niin ei tarvitsisi syödä pitsoja kylmänä kun juon kaljaa kaupan kulmalla.

Vierailija
2/8 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän lähikaupassa on, mutta en ymmärrä mitä varten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihan huono idea, mutta tottahan se lisäisi henkilökunnan työtä, kun ihmiset loiskuttaisivat kahvia sinne tai muuta vastaavaa.

Vierailija
4/8 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mua haittais vaikka olisikin. En kyllä itse tarvitsisi.

Vierailija
5/8 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

K-Marketissa muistaakseni on, ainakin ollut. Eipä oo koskaan ollut tarvetta käyttää, eikä varmasti tulekaan.

Vierailija
6/8 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sillä yleensä koululaiset lämmittää eväänsä.

Vierailija
7/8 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Jossain Alepoissa olen nähnyt, mutta en Citymarketeissa, joka siis on oma lähikauppani. En itse tarvi, kun ei ole mitään tarvetta syödä lämmitettäviä ruokia kaupassa. Jaksan kävellä kotiin tai ostan kylmää ruokaa jos olen toiseen suuntaan menossa.

Vierailija
8/8 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan jotkut raksaäijät ja koululaiset lämmittäis pizzojaan niissä. Mut kun suurin osa ihmisistä menee ruokakaupasta suoraan kotiin, niin ei se mikro ehkä toisi riittävästi lisäarvoa kauppiaalle.  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kuusi