Maria Hintikka narsisti -väite
Maria Hintikka narsisti? Mitä mieltä olette ylipäätään naisesta ja tästä väitteestä?
Kommentit (15)
Nää Sairasen jutut kertoo kyllä enemmän Sairasesta itsestään kuin jutun kohteena olevista ihmisistä.
Ilmeisesti äijä inhoaa naisia (Hintikka), homoja (Bjurström) ja spedejä (Spede).
Ihan mielenkiintoisia paljastuksia, esim. Marcon lähtö Maikkarilta. Ja se Hintikka, hmmmmmm.
Siis hirveä tyrkkyhän se on, vähän väliä otsikoissa milloin mistäkin työn ulkopuolisesta syystä. Ammattitaitoinen toimittaja tekis työnsä eikä levittelisi privaattiasioitaan iltapäivälehtiin.
En ole yllättynyt. Ärsyttävä tyrkky.
Sairasen jutut on olleet tosi herkkuja :D Pitää ehkä ostaa se kirja. Spede-jutut eivät kyllä yllättäneet yhtään.
Öö, ei tuossa jutussa sanota että on narsisti vaan että pyrki narsistisesti viemään haastatellessa tilan. Narsistisia luonteenpiirteitä on tosi monella, mutta ei se vielä tarkoita että on narsisti.
Siksi laitoinkin, että Maria hintikka narsisti -väite ja kysyin onko ja kysymysmerkki perään? Hieman provokatiivisesti muotoilin otsikon, jos et ymmärtänyt, että se oli kärjistys ja tarkoituksellista. En missään sanonut, että on narsisti.
Minusta tällaiset haukkumiskirjat on vastenmielisiä. Samaa sarjaa kuin se minkä se Katri Helenan exä kirjoitti Katri Helenasta. Kun ei itse pääse kunnon julkimoksi ni ainakin julkimoja haukkumalla saa paistatella hetken parrasvaloissa.
No ainakin nahkafetissi Hintillä on, kun usein nahkahousuissa keimastelee. Ja toteuttihan hän myös sen piiskamisfantasiansa suorassa tv-lähetyksessä, kun paidattomat showpainijat läpsivät Hintikkaa pepulle
Uskon hyvinkin. Aikanaan radio-ohjelmaansa kuunnellessa jo tuli itsekeskeinen vaikutelma ja laukoi juontajakolleegalleen törkeästi henkilökohtaisuuksia. Ihmettelen tv-suosiota, koska ei ole kovinkaan ihmeellinen juontaja. Minun mielestäni.
Minusta hän on ihana. Johtunee siitä että rakastin häntä radiossa ja olin niin iloinen kun hän tuli televisioon!
Kaamee 'viidakkorääkäisy' sen radiotunnari ainakin...
Sairanen oudoksuu muisteluissaan sitä, että Pertti Pasanen eläessään oli kiinnostunut nuorehkoista naisista ja samoin Renny Harlin aka Lauri Harjola "pimuista".
Hmmn... huolestuneempi olisin, jos he eivät olisi olleet.
Siis Marja ei Maria! :D hups