Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vanhemmat hoi! Minkä takia annatte pikkulapselle oman puhelimen?

Vierailija
27.03.2017 |

Eikö ketään oikeasti häiritse että alle kouluikäiset lapset juoksee ulkona eikä tee muuta kun tuijottaa luuria? Ja mitä tuon ikäset edes tekee puhelimella?? Kertokaa tietämättömälle

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotta voi pitää yhteyttä vanhempiin ja ylipäätään hätätapausten varalle

Vierailija
2/12 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki lapseni ovat saaneet ensimmäiset kännykkänsä eskari-iässä. Eivät saa mitään älypuhelimia, vaan vanhat kunnon näppäimistökännykät, millä voi vain soittaa, laittaa viestiä ja ottaa huonolaatuisia kuvia. Sitten kouluiässä saavat hieman paremmat kännykät, mutta iphonen tyyliset vasta vanhempina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotta voi pitää yhteyttä vanhempiin ja ylipäätään hätätapausten varalle

No on se jännä kun ennenkin pärjättiin ilman puhelinta

Vierailija
4/12 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa olla lapseni kanssa, joten lykkään hänelle puhelimen käteen. Saa kattoa mitä huvittaa ja mä saan olla rauhassa. Uteliaille sanon että puhelin on yhteydenpitoa varten. Väitän myös että, videoiden katselu ja pelaaminen kehittää aivoja.

Vierailija
5/12 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jaksa olla lapseni kanssa, joten lykkään hänelle puhelimen käteen. Saa kattoa mitä huvittaa ja mä saan olla rauhassa. Uteliaille sanon että puhelin on yhteydenpitoa varten. Väitän myös että, videoiden katselu ja pelaaminen kehittää aivoja.

Toivottavasti tämä on vitsi

Vierailija
6/12 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä takia sunlainen ihmine on edes lisääntyny..

Vierailija
7/12 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti tämä on vitsi

Kirjoitin tuon vitsinä mutta valitettavasti noin ihmiset perustelee omaa viitsimättömyyttään.

Vierailija
8/12 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ostanut lapsille kännykät eskari-iässä. Esikoiselle ostin näppäinpuhelimen, mutta sen käytön oppiminen oli hänelle tosi vaikeaa eikä oikein onnistunut, kun hän oli tottunut käyttämään kosketusnäytöllisiä pädejä. Ostin sitten ihan tavallisen kosketusnäytöllisen, jota hän oppi heti käyttämään, ja samanlaiset seuraavillekin lapsille. Kännykän käyttö on hyvä opetella jo eskarina, koska sitten koululaisena kun kulkee yksin kouluun aamulla ja kotiin iltapäivällä, on tosi hyvä, että saa vanhempiin tarvittaessa yhteyden.

Vierailija
9/12 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska kaikilla muillakin on

Vierailija
10/12 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En keksi yhtään syytä miksi en antaisi. Ei se lapsi mene rikki siitä, että ulos leikkimään mennessä puhelin jää sisälle ja sillä saa pelata/katsoa areenaa korkeintaan tunnin päivässä. Pääasiallinen syy miksi annoin lapselle vanhan puhelimeni on se, että olen eronnut ja se on vaan paljon parempi exän soittaa suoraan lapselle ja lapsikin voi soittaa isälle. Saavat jutella vaikka minä olisinkin iltavuorossa tms. Ei lapsen ja isänsä keskusteluyhteyden niinä äitiviikkoina mun kautta tarvi kulkea.

Vierailija
11/12 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen antanut siksi, koska haluan, että lapseni oppii nuorena käyttämään instagramia. Teini-ikäisenä voi sitten laittaa pylly kuvia sinne. Näin hänestä tulee kansainvälinen nuori nainen, mikä on kovaa huutoa dubaissa missä arvostetaan suomalaisnaisia ja heidän taitojaan. Ehkä hän sitten tulevaisuudessa vie minutkin sinne elämään jetset elämää, tarvitse teidän junttien kanssa täällä suomaassa olla.

Vierailija
12/12 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En keksi yhtään syytä miksi en antaisi. Ei se lapsi mene rikki siitä, että ulos leikkimään mennessä puhelin jää sisälle ja sillä saa pelata/katsoa areenaa korkeintaan tunnin päivässä. Pääasiallinen syy miksi annoin lapselle vanhan puhelimeni on se, että olen eronnut ja se on vaan paljon parempi exän soittaa suoraan lapselle ja lapsikin voi soittaa isälle. Saavat jutella vaikka minä olisinkin iltavuorossa tms. Ei lapsen ja isänsä keskusteluyhteyden niinä äitiviikkoina mun kautta tarvi kulkea.

Sitä just ihmettelen että miksi puhelin kädessä pitää ulkona "leikkiä". No mutta eipähän tarvitse sitten tulla itkemään kun lapsi jää auton alle luurin takia :)