Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kun kuuntelee tuon au pair -Vanessan juttuja niin ei tartte ihmetellä miksi nuoria naisia pilkataan joka paikassa

Vierailija
27.03.2017 |

http://www.is.fi/viihde/art-2000005143840.html

Mun, mun, minä, minä, mä, minä, mun, minä, vittu, vittu, vittu...

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

– Mun elämä on totaalista paskaa, mä vihaan kaikkea, tykittää Vanessa.  Mähän en täällä kiertele, jos mulla ei ole toimivaa korttia, Vanessa painottaa sanojaan kirosanojen ketjulla.

Jaahas...

Vierailija
2/14 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No älä. Vittu mikä ämmä. Hävettää ihan ton puolesta. Tarvii varmaan jatkossa tuonkaan haaveilla mistään edustushommista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee jotenkin paha mieli tuosta kun tiedän muutamia tuttavaperheiden hyväkäytöksisiä ja asiallisia lapsia joita ei au paireiksi hyväksytty vaikka ahkerasti lähettivät hakemuksia. Ja heille olisi kelvannut vaikka maajussiperhekin.

Vierailija
4/14 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulee jotenkin paha mieli tuosta kun tiedän muutamia tuttavaperheiden hyväkäytöksisiä ja asiallisia lapsia joita ei au paireiksi hyväksytty vaikka ahkerasti lähettivät hakemuksia. Ja heille olisi kelvannut vaikka maajussiperhekin.

Au paireiksi pääsevät yleensä ne röyhkeimmät.

Vierailija
5/14 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Realityohjelmiin halutaan luonnehäiriöisiä, huonokäytöksisiä ääliöitä joita voi muut sitten ihmetellä kuinka sekaisin he ovat. Saadaan draamaa, minusta aika halpamainen keino kalastella katsojia.

Vierailija
6/14 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että Vanessa vain vetää antaumuksella jotain roolia. Provokatiivisella käytöksellä pääsee julkisuuteen, ja sitähän hän on suoraan sanonut haluavansa.

Vierailija
7/14 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi eivät päässeet? Eikö yleensä kaikki pääse?

Vierailija
8/14 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että yhden ihmisen perusteella yleistät sen koskemaan kaikkia?

No selvä, koska yksi mies raiskaa niin kaikki miehet ovat raiskareita.

Vierailija
9/14 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen naama.

Vierailija
10/14 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen että Vanessa vain vetää antaumuksella jotain roolia. Provokatiivisella käytöksellä pääsee julkisuuteen, ja sitähän hän on suoraan sanonut haluavansa.

Joo, seuraavaksi varmaan nähdään kohu-Vanessa jossain viidakon tähtösissä. Siitä ei ookaan sitten Seiskan kanteen enää pitkä matka.

Vierailija
11/14 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ihan ymmärrä....mitä te odotitte?? Siis millasina te odotetta että noi on?? Mulla on tyttöjä ja kun mä kuuntelen mun tyttöjen ja niitten kavereitten juttuja niin tollasta valittamista se on kaikilla. Vittu on meillä yleisin sana ollu varmaan aina ja mä en väitä että olisin noita älykkäämpi mut toi puhe on tosi tutun kuulosta. Tohon lisäks sitten kun jotain negaa tapahtuu niin iahn koko ajan tulee viestejä että mitä paskaa taas kaikki on ja just vaan sille on tapahtunut noin. 

Vierailija
12/14 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ihan ymmärrä....mitä te odotitte?? Siis millasina te odotetta että noi on?? Mulla on tyttöjä ja kun mä kuuntelen mun tyttöjen ja niitten kavereitten juttuja niin tollasta valittamista se on kaikilla. Vittu on meillä yleisin sana ollu varmaan aina ja mä en väitä että olisin noita älykkäämpi mut toi puhe on tosi tutun kuulosta. Tohon lisäks sitten kun jotain negaa tapahtuu niin iahn koko ajan tulee viestejä että mitä paskaa taas kaikki on ja just vaan sille on tapahtunut noin. 

No jos au paireiksi ei poikia kelpuuteta niin onhan se luonnollista että oletetaan että tytöt jotka siihen kelpaavat ovat jotenkin asiallisempia.

Vierailija
13/14 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos au paireiksi ei poikia kelpuuteta niin onhan se luonnollista että oletetaan että tytöt jotka siihen kelpaavat ovat jotenkin asiallisempia.

Mä en ainakaan palkkais poikaa hoitamaan lapsia. Se palkka tossa on tosi huono ja pääasia on se matka. Mun mielestä ihan asiallisia noi on ja ihan siististi pukeutuu ja aika kaukana jostain jotka on ihan paljon hankalampia. Tossa vanessan tilanteessa sellaset alkais jo varastelemaan. 

Vierailija
14/14 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanessa Vitun Paska from Finland...:D