Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mä en kestä HSL:ää!

Vierailija
27.03.2017 |

Ostin sillä mobiilisovelluksella lipun, luulin että siinä tulee kohta, missä saa valita ajankohdan lipun alkamiselle, olisin ostanut lipun valmiiksi huomiselle. Ei tullut, lippu voimassa heti. Soitin asiakaspalveluun, ei voida hyvittää! :( mä en kestä, muutenkin niin ahdistava päivä ollut.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän kyllä että HSL ahdistaa, mutta sen olisi voinut arvata ettei sillä sovelluksella etukäteen lippuja ostella. Ja ei tietenkään hyvitetä mitään.

Vierailija
2/4 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän kyllä että HSL ahdistaa, mutta sen olisi voinut arvata ettei sillä sovelluksella etukäteen lippuja ostella. Ja ei tietenkään hyvitetä mitään.

No mä luin että sen voi etukäteen ostaa. Ja esim. Vr-sovelluksessa on ite saanut päättää ajankohdan eli millä junalla menee. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kertalippua voi ostaa etukäteen edes bussista, ratikassa tai lähijunastakaan, niin miten sitten jollain sovelluksella pystyisi. Valoja päälle. VR:n lipunmyynti on hiukan eri asia, kun sieltä ostetulla lipulla yleensä mennään johonkin tiettyyn kohteeseen tiettynä kellonaikana, eikä kyseessä ole vain suhaaminen pk-seudun joukkoliikenteessä, jossa voi matkustaa tietyn ajanjakson sisällä minne huvittaa ja vaikka ees taas, jos tykkää.

Vierailija
4/4 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onneksi et montaa euroa köyhtynyt. Ensi kerralla sitten tiedät.