Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Iholla-Sanni eronnut :(

Vierailija
27.03.2017 |

Olen niin surullinen. Olivat mielestäni niin hyvä pari miehensä kanssa, yhteen kasvaneet, menivät aika vasta naimisiin jne. Miksi kaikkien pitää erota? Yhyy :(

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottivatko liian pitkään ennenkuin menivät naimisiin?

Vierailija
2/37 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi pitää pettää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä on jo pari ketjua. Sanni ainakin on pettänyt, jokunen viesti oli myös että mies olisi tehnyt samaa.

Vierailija
4/37 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen niin surullinen. Olivat mielestäni niin hyvä pari miehensä kanssa, yhteen kasvaneet, menivät aika vasta naimisiin jne. Miksi kaikkien pitää erota? Yhyy :(

Kesäkuussa 2013 menivät naimisiin, että ei nyt ihan vasta.

Vierailija
5/37 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No buuhuuu

Vierailija
6/37 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli Sanni itse pettänyt niin eipä paljon heru sääliä tuohon eripostaukseen liittyen

Vierailija
7/37 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäli Sanni itse pettänyt niin eipä paljon heru sääliä tuohon eripostaukseen liittyen

Eihän siinä sääliä edes kaivata.

Vierailija
8/37 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hitsiä! Kyllä muutti käsitys Sannista, jos on oikeasti pettänyt miestään. Ja mieskin vielä? Mikä ihme nykyajan ihmisiä vaivaa?!

Vierailija
9/37 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä hitsiä! Kyllä muutti käsitys Sannista, jos on oikeasti pettänyt miestään. Ja mieskin vielä? Mikä ihme nykyajan ihmisiä vaivaa?!

Älä nyt lähde muuttamaan käsityksiä ihmisistä pelkästään vauvapalstan juorujen mukaan. Ihmiset eroaa muistakin syistä kun pettämisestä.

Vierailija
10/37 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olisi kyllä millään voinut uskoa että hän tekisi jotain tällaista.. Mutta blogia aiemminkin lukeneena olen ollut havaitsevinani että Sanni on jollain lailla muuttunut tässä vuosien aikana. En osaa paremmin eritellä mutta ainakin itselle tuli valtava myötähäpeä esimerkiksi hänen ja Magicpoksin Majn yhteisistä hotellipizzaaamutakki -valokuvaussessioista.

Vierailija
11/37 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei olisi kyllä millään voinut uskoa että hän tekisi jotain tällaista.. Mutta blogia aiemminkin lukeneena olen ollut havaitsevinani että Sanni on jollain lailla muuttunut tässä vuosien aikana. En osaa paremmin eritellä mutta ainakin itselle tuli valtava myötähäpeä esimerkiksi hänen ja Magicpoksin Majn yhteisistä hotellipizzaaamutakki -valokuvaussessioista.

Samaa olen huomannut. On muuttunut pinnallisemmaksi ja jotenkin "bimbommaksi". Iholla-sarjan aikoihin ihailin hänessä juuri luonnollisuutta, aitoutta ja sitä että oikeasti osasi pohtia asioita vähän syvällisemminkin. Varmaan ero lahkosta kovettaa, en tiedä miten lapsen saaminen on vaikuttanut suhteisiin. Sääli kyllä, koska olivat kuitenkin mielestäni tosi hyvä pari Romanin kanssa. Potentiaalia ainakin vaikutti olevan pitkään suhteeseen. Osasivat puhua asioista ja Iholla-sarjassa ainakin näytti siltä, että oikeasti rakastivat toinen toistaan.

Sanotaan aina, että sitä erotaan syystä. Mutta kyllä se vaan niin on että toiset ihmiset tekevät enemmän virheitä kuin toiset ja toiset osaavat myös antaa paremmin anteeksi kuin toiset.

Vierailija
12/37 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onhan se nyt ihan vasta! Pieni lapsikin vielä. Jos 4v avioliitto on nykyään ihmisten mielestä pitkä, niin ei voi kun hämmästellä. Eivät ihmiset kyllä tiedä rakkaudesta mitään....

Vierailija
13/37 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri ehkä tuo pinnallisuus on yksi asia ja ehkä hänen ystäväpiirinsäkin on muuttunut ja sitä kautta myös itsekin? Mene ja tiedä mutta ei Sannista enää tule niin vahvasti mielikuvia luonnillisesta ihmisestä joka on jalat maassa. Myötähäpeää on aiheuttanut aika usein kaikki IG:n tarinat joissa kuvataan kun juovat viiniä ja pelleilevät kameralle..

Vierailija
14/37 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmetyttää että tuolla blogissakin ja täällä on noin paljon ihmisiä jotka puolustelevat pettäjää... Voin vain kuvitella kuinka pahalta Romasta tai sen miespuolisen pettäjän ex-tyttöystävästä tuntuu lukea tommosia kun Sannia kehutaan miten ihana ja rohkea ja viisas tämä on. Tai no, toivotaan etteivät lue.

Vierailija
15/37 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Postaus ei anna kyllä millään lailla mielikuvaa siitä että Sanni itse olisi möhlinyt. Käsittämätöntä että mikäli pettäminen on totta, että ihmiset silti kehuvat kuinka rohkea ja viisas Sanni on. Eikö tule yhtään huono omatunto lukea tuollaisia kommentteja??

Vierailija
16/37 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onhan se nyt ihan vasta! Pieni lapsikin vielä. Jos 4v avioliitto on nykyään ihmisten mielestä pitkä, niin ei voi kun hämmästellä. Eivät ihmiset kyllä tiedä rakkaudesta mitään....

Mitä tekemistä sillä on rakkauden kanssa? Ei kaikki avioliitot tai parisuhteet lopu rakkauden loppumiseen. Ja ei 4 vuotta tapahtunut ole vasta tapahtunut. No eivät he ole ensimmäinen pari joka eroaa pikkulapsiaikana.

Vierailija
17/37 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmetyttää että tuolla blogissakin ja täällä on noin paljon ihmisiä jotka puolustelevat pettäjää... Voin vain kuvitella kuinka pahalta Romasta tai sen miespuolisen pettäjän ex-tyttöystävästä tuntuu lukea tommosia kun Sannia kehutaan miten ihana ja rohkea ja viisas tämä on. Tai no, toivotaan etteivät lue.

Joo on kyllä ihme. Mutta eipä tuosta pettämisestä kyllä tiedä onko se tottakaan... Toisaalta mitä muita syitä eroon voi tuossa vaiheessa olla? Rakastivat kuitenkin aidosti toinen toistaan kun menivät muutama vuosi sitten naimisiin. Mikä yhtäkkiä voi olla syynä eroon? Rakastuminen toiseen?

Juu ei kuulu mulle, mutta parisuhde kuitenkin ollut julkisuudessa ja euronkin kertoi kaikille julkisesti, joten on ihan normaalia että alkaa pohtia syitä..

Vierailija
18/37 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanni pettänyt?? Eipä kiinnosta enää seurata hänen somekanavia pätkääkään enää.

Vierailija
19/37 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tekemistä sillä on rakkauden kanssa? Ei kaikki avioliitot tai parisuhteet lopu rakkauden loppumiseen. Ja ei 4 vuotta tapahtunut ole vasta tapahtunut. No eivät he ole ensimmäinen pari joka eroaa pikkulapsiaikana.

Jos kerran rakkautta vielä on, nii miksi ei osata työstää ongelmia? Kuka on väittänyt, että avioliitto on aina ruusuilla tanssimista? Vaikka ei olekaan, se antaa kuitenkin paljon, ja kun on vielä pieni lapsi kyseessä, niin sitä enemmän pitäisi yrittää. Pikkulapsiaikana kaikilla on rankkaa, ei se ero helpota tilannetta yhtään. Mutta nykyaikana ihmiset ovat itsekkäitä, syyttävät toista osapuolta ongelmistaan. Ei nähdä metsää puilta.

Vierailija
20/37 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo on kyllä ihme. Mutta eipä tuosta pettämisestä kyllä tiedä onko se tottakaan... Toisaalta mitä muita syitä eroon voi tuossa vaiheessa olla? Rakastivat kuitenkin aidosti toinen toistaan kun menivät muutama vuosi sitten naimisiin. Mikä yhtäkkiä voi olla syynä eroon? Rakastuminen toiseen?

Juu ei kuulu mulle, mutta parisuhde kuitenkin ollut julkisuudessa ja euronkin kertoi kaikille julkisesti, joten on ihan normaalia että alkaa pohtia syitä..

Toisaalta nyt niin monessa eri viestissä on puhuttu tuosta pettämisestä, ja miten on nähty vieraan miehen kanssa läheisissä tunnelmissa ja miten joku tunsi parin, jonka mies oli Sannin kanssa pannut... Kyllä tässä vähitellen alkaa uskoa. 

Rakkauskaan ei näytä tuon parin väliltä kadonneen, mutta eivät silti voi olla yhdessä? En minäkään keksi oikein muuta syytä kuin pettämisen. Tai sitten jatkuvat riidat, joiden takia ei voida olla saman katon alla?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi viisi