Olen täysin kyllästynyt tietokoneisiin. Valitettavasti työ ja opiskelu vaatii näiden perseenreikien käyttöä.
Haluaisin luopua näistä helvetin vehkeistä, mutta pakko näiden kanssa näperrellä, jos haluaa saada vielä leivän pöydälle. Vittu että vituttaa. Aamu meni heti vituilleen, kun piti tämä laite avata. Ai saatana. Some-profiilit lähti jo pois. Ei vaan jaksa. Haluan jotain muuta kuin tätä digitalisaation fantsuttelua ja sen oheistuotteena vasten kasvoja ryöpsähtävää ripulipaskaa! Nyt saa riittää. Sanon itteni irti ja heitän koneen parvekkeelta hevosen perseeseen. Asiakaskin täysi lantakouru.
Kommentit (3)
Teen töitä tietokoneiden kanssa ja se on juuri sitä mitä rakastan, mutta hitto sentään kun saisi ne ihmiset pois siitä ympäriltä häiritsemästä. Asiakkaista puhumattakaan. Täydellisessä maailmassa olisi vain minä ja tietokone omassa kuplassamme :D
Sama. Välillä jopa kolme laitetta käytössä samalla hetkellä. Mutta kun pitää olla saatavilla!
Itse olen tehnyt tietokoneen kanssa töitä 1989 vuodesta asti. Eka tietokone hankittiin meille kotiin 1986 ja lukiossa kävin kaksi ohjelmointi kurssia. Siitä se sitten lähti enkä vaihtaisi. Tullut käytyä muutama tutkintokin tietojenkäsittelyyn liittyen.