Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen masentunut ja ajattelin vaihtaa masennuksen urheiluhulluuteen

Vierailija
26.03.2017 |

Mutta mistä aloittaa?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

lenkkarit, mp3 soitin ja musaa, ulos juoksemaan.

Vierailija
2/9 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mistä vaan, mikä urheilu sua kiinnostaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä idea. Itse käytän urheilua myös aika paljon tylsyyden ja ahdistuksen poistamiseen. Samalla tulee timmi kroppa..

Vierailija
4/9 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumet sulaa ja kevät tekee tuloaan  Luonto puhkeaa kukkaan.  Suunnistus on hyvä laji.

Vierailija
5/9 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joogatunnille! Parantaa myös mielen <3

Vierailija
6/9 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tein niin. Pyöräilen joka paikkaan, jos mahdollista. Jumppaan ja kuntopyöräilen kotona, kun katson samalla sarjoja katsomosta, ruudusta, jne. Perheen kanssa käydään suunnistamassa ja uimassa. Joskus jotain satunnaisia retkeilyjä. Oma kroppa ei ainakaan enää hävetä. Ja lapsetkin oppivat samalla hyvät liikuntatottumukset.

Vierailija
7/9 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahaa ei ole tällä hetkellä paljoa harrastuksiin, joten varmaan aloitan hankkimalla kivan väriset lenkkarit ja opettelen juoksemaan!

Vierailija
8/9 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

jeejee :-) 

Vierailija
9/9 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on ideaa. Viime vuonna kun tulin jätetyksi muutuin normaalipainoisesta sohvaperunasta niin laihaksi urheiluhulluksi että tuntematon hierojakin jolla kävin totesi hiljaa että oletpas aika hoikka... liian hoikka... kuulin äänestä että epäili anorektikoksi.

Ja nyt olen talven aikana plösöytymyt ja menettänyt elämänenergian ja kaipaan sitä dynaamista oloa joka viime vuonna oli mutta vähän pelkään että vedän taas överiksi :/ tehokasta puuhaa mielenterveydelle se kyllä on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kolme