Kilttimiehellä on taas ollut yksinäinen viikonloppu
Sillä välin kun naiset ja jännämiehet ovat harrastaneet seksiä ja pitäneet hauskaa. Kiltin miehen on kai turha edes haaveillakkaan omasta tyttöystävästä, kumpa joku keksisi pillerin joka poistaisi seksuaaliset halut kokonaan.
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Näissä aloituksissa jää aina epäselväksi haluaako ap seksiä vai kumppanin.
Kumppani ylittää reilusti kapasiteetin, samoin käytännössä seksi. Osaa itse varsin realistisesti määritellä että rrreiiiikää on vailla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Baareissa naiset viettävät aikaa kavereiden kanssa tai hakevat alfamunaa. Beetamies ei sieltä saa kuin pahan mielen. Kunnolliset naiset ovat kotona, osa kerää loputonta huomiota nettitreffeillä. Eli kilttimiehen pitää kiertää ovelta ovelle kysellen "onko täällä kilttejä tyttöjä?" Niinkö?
Ei betamiehen kuulu saada naista. Se on beta. Voi ehkä saada jonkun vanhan ja raihnaisen naaraan jos kiinni saa. Todennäköisesti ei koska ei se lähde edes yrittämään vaan ruikuttaa kotona.
Joku ilmoittaisi poliisille sekavasta häiriköstä, joten kilttimies pääsisi putkaan saamaan yhteiskunnan palveluita. Sieltä mahdollisesti mielentilatutkimuksiin ja lopulta hoitoon.
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti haluaa tyttöystävän jotta voi velvoittaa sen antamaan säännöllisesti seksiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti haluaa tyttöystävän jotta voi velvoittaa sen antamaan säännöllisesti seksiä?
6000 € laadukkaasta seksinukesta. Kannattaa varoa, ettei tilaa liian nuoren näköistä, jotta tulliviranomaiset eivät traumatisoidu.
No minä jännänainen juuri toissapäivänä kävin kilttimiehen kanssa treffeillä ja taidetaan mennä myöhemmin uudestaan. Ei pidetty edes kädestä vielä kiinni, mutta halattiin sentään. Minusta jotenkin suloista, miten kilttimies haluaa kaiken sujuvan nuhteetta ja asiallisesti. Parasta, ettei hän mene seksi edellä, vaan aidosti haluaa tutustua minuun ihmisenä. Te kilttimiehet rokkaatte!
Kilttimies=wannabe jännämies. Luuhun asti katkeroitunut siitä, ettei osaa olla naisten kanssa yhtä rohkea kuin jännämies.
Olen pettynyt ap, missä karvaiset, pumppaavat pakarat!? Avasin ketjun vain lukeakseni noista pakaroista.
Vierailija kirjoitti:
Olen pettynyt ap, missä karvaiset, pumppaavat pakarat!? Avasin ketjun vain lukeakseni noista pakaroista.
Sama. Maanantai ei nyt tunnu oikealta. :,(
Kun ette pysty tuottamaan naiselle mielihyvää, niin ei teitä kukaan halua. Itsestä se vain on kiinni.
Ihan jokainen nainen varmasti kannattaa miesten hormooniehkäisyä. Pistetään joku rahoitus pystyyn niin ap saa myös pillerit. Monilla naisilla ne vähentää haluja.
Suostun jos joku ruma nainen hirttää itsensä samalla. Se olisi jotenkin kaunista.