Taapero löi mua naamaan, kun otin älypuhelimen pois
Nyt se raivoaa, paiskoo tavaroita ha vaatii puhelinta takaisin.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Laissa pitäisi määritellä, että lapsi saa ensimmäisen kerran ottaa älypuhelimen käyttöönsä 18 vuotta täytettyään. Siihen asti pitää riittää pelkkään soittamiseen ja tekstaamiseen pystyvä puhelin.
Enpä tiedä, kuulostaa todella vasemmistolaiselta valtion kontrollilta. Itse kannatan kuitenkin yksilönvapautta.
☭ 7217 ☭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei saa ottaa lapselta älypuhelinta pois. Lapsella on oikeus surffata netissä siinä missä aikuisellakin. Ellei ole jotain laitonta tehnyt tai käyttänyt laitetta vahingollisesti, olet tehnyt väärin ja pyydät lapselta anteeksi heti.
Netti tekee hallaa lapsen kehittyville aivoille. Netin käyttö aktivoi samoja alueita aivoissa kuin kokaiini.
Höpö höpö, nettiaika on tehnyt kansasta fiksumpaa. Tutkitusti netin käyttö ja siihen liittyvä surffaus, videoiden katseleminen sekä pelien pelaaminen kehittää aivoja tosi paljon. Tästä syystä tabletteja ym. käytetään jo ykkös- ja kakkosluokilla nykyään.
Olet väärässä, ikävä kyllä. ☺
Ei se ainakaan yleissivistystä lisää. Kansa tyhmenee koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Te ääliöt annatte pienellekin lapselle älylaitteen, ettei vaan tarvitsisi tehdä sen lapsen kanssa mitään ja että saa olla rauhassa. Sitten sanotte että tekniikka tulee olemaan vain enemmän ja enemmän lasten tulevaisuutta. No, ei se tule jos ette opeta lapsia siihen.
Kuules, vedäppäs se herne pois nenästäs samantien, äläkö mene tekemään olettamuksia toisten elämämistä.
Ja koulut yhä enemmän ja aikaisemmin ottaa tekniikkaa opetettaviin asioihin, kohta ei kanneta kirjoja repussa selkä vääränä, vaan yhtä tablettia, jossa on kaikki tieto mitä tarvitaan. Koulut oli pulassa, kun tekniikkaan vaadittiin siirtymistä, vaikka opetukseen varattuja rahoja koko ajan on leikattu... onneksi lukuvuosi on jo lopuillaan. Et älä raivoo asiasta mistä sulla ei selkeestikkään oo mitään hajua.
Ja tekniikka on osa tulevaisuutta, opetit lapsesi siihen tai ei, sä et voi sitä estää, koska kehityssuunta on teknisempään suuntaan koko ajan. Mutta vanhempan luonnollisesti opetat lapsellesi myös muita taitoja..
Karhunpalveluksen lapselleen tekee, jos häneltä kännykät, tietokoneet ja muut hautaat takapihalle kunne on 18 vuotias... Opeta käyttämän vastuullisesti, varoita vaaroista ja rajoita tarpeen tullen.. sekä luonnollisesti opetat niitä muitakin asioita elämästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin hittoon taapero muka tarvitsee älypuhelinta?
No mihin itse tarvit? Kyllä meilläkin yksi vuotias suuttuu ja viskoo tuttia jos puhelin viedään törkeästi käsistä.
Ymmärrän hyvin. Kavein 2 kk kimmastui, kun puhelin vietiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei saa ottaa lapselta älypuhelinta pois. Lapsella on oikeus surffata netissä siinä missä aikuisellakin. Ellei ole jotain laitonta tehnyt tai käyttänyt laitetta vahingollisesti, olet tehnyt väärin ja pyydät lapselta anteeksi heti.
Netti tekee hallaa lapsen kehittyville aivoille. Netin käyttö aktivoi samoja alueita aivoissa kuin kokaiini.
Höpö höpö, nettiaika on tehnyt kansasta fiksumpaa. Tutkitusti netin käyttö ja siihen liittyvä surffaus, videoiden katseleminen sekä pelien pelaaminen kehittää aivoja tosi paljon. Tästä syystä tabletteja ym. käytetään jo ykkös- ja kakkosluokilla nykyään.
Olet väärässä, ikävä kyllä. ☺
Itse asiassa älykkyys on laskemaan päin ja lasku alkoi juuri silloin, kun Internetistä alkoi tulla mainstreamia: http://www.is.fi/kotimaa/art-2000000875657.html
Ilta-Sanomien valeuutisia.
Itse asiassa älykkyys on laskemaan päin ja lasku alkoi juuri silloin, kun Internetistä alkoi tulla mainstreamia: http://www.is.fi/kotimaa/art-2000000875657.html