Katsooko joku niitä jetron ohjelmia?
Jäi päivällä vähäksi aikaa telkku auki vahingossa kun olin puhelimessa ja hetken oli tuo ohjelma auki. Mikä liekään, kamalaa katsottavaa.
Kommentit (8)
Juu katson. Mukavaa kun joku tuulettaa niin että raikaa vaikka meneekin välillä poskelleen. Suomalaisia vaivaa vaivaantuminen ja oikeassa olemisen pakko.
vauva-palstan isojen mammojen mielestähän jethro on varsinainen seksipommi, kuten myös se Venäjän Ville. JOten molemmille "namupaloille" on vankka katsojakuntansa. Suomi-mamma on niin vaatimaton eläjä, että jopa se unelmien mies on osastoa juoppo läski pikkupoika, korkeammalle ei unelmat yllä. Mutta mikäpä sen mukavampaa jetrolle ja villelle. Mitään ei tarvitse osata, miltään ei tarvitse näyttää, riittää kun on ihan vaan oma, mukava ittensä, eli läski juoppo, joka hassuttelee infantiilin pikkupojan tavoin. Ojojoijja, mitä namuja! Ajajaijja, kun tuollaisen saisi pulloon.
Taustalla kattelen ja kuuntelen, ihan hauskoja jos ei tosissaan ota..
Mä en ole ikinä pystynyt katsomaan mitään ohjelmaa missä se on.
Ja joku antaa tuon pellen myydä kiinteistöjä Suomessa? Itse lopettaisin kaupan hieromisen välittömästi jos pelle-jeti liittyisi asiaan jotenkin.
Jari Aatnio ainakin katsoo, sanoi josain haastttelussa. Ehkä se onsuosittu kiven sisässä?
Ei pysty. Mainoskin aiheuttaa jo vahvoja oireita.