Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on oikea aika työntyä sisään?

Vierailija
26.03.2017 |

Naiset. Te usein kirjoituksissanne sätitte miehiä siitä, kun hommiin ryhdyttyänne, he haluavat työntää vehkeensä hetimiten pimpsukkaan (ainakin niin olen ymmärtänyt). Mikä sitten olisi se oikea hetki siirtyä työntelemään? Ymmärrän tietty että aika paljon riippuu naisesta ja hänen fiiliksestään, mutta voiko jonkin nyrkkisäännön antaa? Onko ääntely jonkinlainen viesti siitä?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun nainen on valmis. Eli esileikein kostutettu.

Vierailija
2/9 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun nainen odottaa/anelee jo sitä niin vähän sen jälkeen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mut nainenhan on usein märkä jos ennen kuin on riisunut housut, joten voiko sitten heti alkaa panemaan kun saa housut alas? Siitähän just kaikki naiset ei välttämättä pidä.

ap

Vierailija
4/9 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun olet nuolemalla huolellisesti , ehkä kiusoitellen kauankin saanut yhden orgasmin ainakin hänelle aikaan..ja hän odottaa lisää perään..Näin minä olen tehnyt jo kauan vaimon kanssa hyvin usein kun rakastellaan.

Vierailija
5/9 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet haluaa heti työntyä sisään ettei ruisku kintuille. naiset ja tilanteet erillaisia . Aikaisemmin tarpeeksi lämmitettynä olevalle riittää riisuminen, toisinaan taas vaatii pitkän lämmittelyn ilman housuja

Vierailija
6/9 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mut nainenhan on usein märkä jos ennen kuin on riisunut housut, joten voiko sitten heti alkaa panemaan kun saa housut alas? Siitähän just kaikki naiset ei välttämättä pidä.

ap

Jotkut pitää, jotkut ei. Itse kuulun niihin, jotka pitävät. Ei aina tartte välttämättä olla niin kosteakaan.

7/9 |
28.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi taivas. Nää on näitä rakkauden taitojen ihmelapsia, jotka ei kykene olemaan sen verran hereillä ja synkassa naisen kanssa, että moisen perusjutun pystyisi tulkitsemaan.

Sitten kun ei kumppania kiinnosta nähdä uudelleen voi syyttää naista jännämiehen perään kaipailevaksi horoksi tai alentua mittanauhan kanssa syyttelemään omaa anatomiaa, vaikka ongelmat on ihan muualla.

Vierailija
8/9 |
28.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä, että sisään mennä vasta kun toivotaan/anellaan.

Hyvä alku on someflirtti, ehkä pieniä ennakkotehtäviä

Sitten rakas riisutaan varovasti, leikitään vähän vaikka kevyesti sitomalla tai muuten herättämällä halut.

Nainen on valmis kun on läpimärkä ja janoaa täyttymystä. Sitten annetaan suuseksiä ja toiselle kierrokselle yhdyntään. Molemmat tulevat.

Vierailija
9/9 |
28.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klo 22.21

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kaksi