Olen 29-vuotias mies. Miten voin parantaa viehätysvoimaani ja statustani niin, että olen naisten parissa haluttu 35+ ikäisenä?
Lapsia ei ole (eikä tule), akateeminen ja keskiluokkainen arvostettu ammatti löytyy Olen hyvä pukeutuja ja erinomainen keskustelija. Olen sivistynyt ja älykäs mutta en urheilullinen.
Kommentit (36)
Kuvailet ainoastaa pinnalisia ominaisuuksia. Millainen ihminen olet? Olet uskollinen, luotettava, toiset huomioon ottava? Onko sinulla pitkäaikaisia läheisiä ystävyyssuhteita? Oletko rauhallinen ja empatiakykyinen? Onko aiempia kokemuksia parisuhteesta?
Toisaalta tuli kuva, että jos kuvailet itseäsi noin pinnallisesti, etsit varmaan yhtä pinnallisin perustein naista.
Rakkaus iskee kun iskee. Jotkut ihmiset vain kolahtaa. Silloin kannattaa olla sinnikäs ja positiivinen.
Vierailija kirjoitti:
Tasaiset, korkeat tulot ja omaisuus, ts. raha. Se kiinnostaa naisia miehessä ylivoimaisesti eniten.
Ei auta yhtään jos mies on moukka ja kehuskelee omaisuudellaan.
Monet pakit moukille antanut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tasaiset, korkeat tulot ja omaisuus, ts. raha. Se kiinnostaa naisia miehessä ylivoimaisesti eniten.
Muut ominaisuudet ratkaisevat vasta sitten kun, jne.
Aloita jonkin sortin liikunta. Kolmenkympin jälkeen alkaa näkymään, jos ei kuntoile.
Vierailija kirjoitti:
Mäkin kiinnitin huomiota tuohon "en ole urheilullinen". Se on kiertoilmaisu ylipainoiselle. Tai sitten tosi laiha poikamainen kroppa. Jos olet vartalotyypiltäsi jompaa kumpaa ääripäätä, niin kannattaa vaan alkaa kiinnostua siitä urheilusta. Se auttaa sekä alipainoon että ylipainoon. Unoha nuo sixpack-vaatimukset ja alat vain käymään kuntosalilla (ja harrastamaan jotain aerobista ja oikeasti laihduttaan jos olet tosissaan ylipainoinen). Miehellä saa olla vähän mahaa, mutta kyllä sitten pitää olla muutenkin roteva. Löysät kädet yhdistettynä kaljamahaan ja suhteellisen pieniin jalkoihin on täysi turn off. Ja sitten jos olet alipainoinen niin se lihasvoimaliikunta auttaa siihen, että ruokahalu kasvaa ja sun on vähän pakkokin syödä enemmän. Ja sitten taas sitä raamikkuutta ja alat näyttämään normaalilta Mieheltä, enemmän kuin joltain anorektiseltä pikkupoikamaiselta heroiiniaddiktilta.
Jaa no mulla ainakin kävi parempi flaksi ennen saleilua eli silloin kun olin jotain 170/60 laiheliini. Nyt roteva 170/85 eikä tarvitse naisia hätistellä pois
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mäkin kiinnitin huomiota tuohon "en ole urheilullinen". Se on kiertoilmaisu ylipainoiselle. Tai sitten tosi laiha poikamainen kroppa. Jos olet vartalotyypiltäsi jompaa kumpaa ääripäätä, niin kannattaa vaan alkaa kiinnostua siitä urheilusta. Se auttaa sekä alipainoon että ylipainoon. Unoha nuo sixpack-vaatimukset ja alat vain käymään kuntosalilla (ja harrastamaan jotain aerobista ja oikeasti laihduttaan jos olet tosissaan ylipainoinen). Miehellä saa olla vähän mahaa, mutta kyllä sitten pitää olla muutenkin roteva. Löysät kädet yhdistettynä kaljamahaan ja suhteellisen pieniin jalkoihin on täysi turn off. Ja sitten jos olet alipainoinen niin se lihasvoimaliikunta auttaa siihen, että ruokahalu kasvaa ja sun on vähän pakkokin syödä enemmän. Ja sitten taas sitä raamikkuutta ja alat näyttämään normaalilta Mieheltä, enemmän kuin joltain anorektiseltä pikkupoikamaiselta heroiiniaddiktilta.
Jaa no mulla ainakin kävi parempi flaksi ennen saleilua eli silloin kun olin jotain 170/60 laiheliini. Nyt roteva 170/85 eikä tarvitse naisia hätistellä pois
Oletko ap? Ja kuinka vanha olet nyt ja kuinka monta vuotta tästä saleilun aloittamisesta on aikaa? Turha pistää kuntoilun piikkiin jos et saa naisia, tuskinpa on siitä kuule kiinni. Ehkä silloin nuorempana olit nuorien tyttöjen silmissä kiinnostava, mutta olet jumahtanut henkisesti ja sosiaaliselta statukselta sinne koulupoika-ajoille...? Joillain se viehätysvoima katoaa nopeasti, kun naiset ohittavat teini-iän ja fiksut, tasapainoiset miehet ovat kriteerilistan kärjessä.
Yli 25v miehen ei kannata muuten enää pukeutua niin kuin teini iässä, vaan ottaa vaaterepertuaariin ihan perus klassisia vaatteita ja värejä. Mikään ei ole naurettavampaa kuin lähemmäs kolmekymppinen mies jossain neonvärisissä lenkkareissa, laskettelutakissa ja NY-lippiksessä. Kannatta ainakin alkaa käyttään villakangastakkia, neuleita ja chino-tyylisiä kenkiä. Niillä pääsee jo pitkälle.
Miksi odotat 35-vuotiaaksi? Vähän vaikeampaa silloin, jos et halua esimerkiksi naista, jolla on jo lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No laitoit nyt aikamoiset ääripäät. Miten olisi 170/75 jäntevän lihaksikas? Aika varmasti kävisi paras flaksi kohdallasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko ap? Ja kuinka vanha olet nyt ja kuinka monta vuotta tästä saleilun aloittamisesta on aikaa? Turha pistää kuntoilun piikkiin jos et saa naisia, tuskinpa on siitä kuule kiinni. Ehkä silloin nuorempana olit nuorien tyttöjen silmissä kiinnostava, mutta olet jumahtanut henkisesti ja sosiaaliselta statukselta sinne koulupoika-ajoille...? Joillain se viehätysvoima katoaa nopeasti, kun naiset ohittavat teini-iän ja fiksut, tasapainoiset miehet ovat kriteerilistan kärjessä.
Yli 25v miehen ei kannata muuten enää pukeutua niin kuin teini iässä, vaan ottaa vaaterepertuaariin ihan perus klassisia vaatteita ja värejä. Mikään ei ole naurettavampaa kuin lähemmäs kolmekymppinen mies jossain neonvärisissä lenkkareissa, laskettelutakissa ja NY-lippiksessä. Kannatta ainakin alkaa käyttään villakangastakkia, neuleita ja chino-tyylisiä kenkiä. Niillä pääsee jo pitkälle.
En ole ap. Lähinnä vain vinkkinä ap:lle, ettei ainakaan naisten takia kannata urheilla. Lukion abivuonna aloitin ja viime syksynä valmistuin dippainssiksi. 7v meni siihen urakkaan, kun tuli tehtyä aika paljon töitä loppuvaiheessa koulun ohella. Eli on sitä jo tovi puntteja nosteltu ja muutakin urheilua harrasteltu
Pakko kommentoida tähän ihan noiden vastauksien takia.
Olen 40v mies.
184/82
Ei koulutusta, työtä vieroksuva, työtön.
Oma asunto(ei hääppönen), mökki(ei sähköjä), 25v vanha auto.
Kädet täynnä rumia tatuointeja.
Vaatteita muovikassillinen.(vanhoja paskoja)
Tupakoin. Käytän alkoa vähintään joka perjantai.
Talvehdin yleensä etelässä.
Selkä ihan paskana, vaikuttaa jopa kävelytyyliin.
Aika kusipää.
Ruma en ole, mutten mikään älykomeakaan.
Epäsosiaalinen, jopa töykeä. Aika vaikea ihminen.
Älykäs.
Aina on naisia riittänyt.
Lisätään vielä, että en todellakaan ole tyypillinen jännämies.
Kulahtaneet farkut ja Converset.
Ei juuri kavereita, vittuilen kaikille.
Vaimo akateeminen, kaunis ja älykäs.
Kolme lasta.
Monessa asiassa tosi lapsellinen.
Matkustele sekä ulkomailla että Suomessa, vuokramökkeile. Hanki omistusasunto, ei välttämättä kallis mutta remontoi ja sisusta se vaikka sisustussuunnittelijan avulla ja opetele itse siinä samalla kädentaitoja. Rakenna osakesijoitussalkku vaikka pankkineuvojan avustuksella jos et itse sijoittamista vielä osaa. Siis sen lisäksi mitä sinulla on jo nyt hanki nuo edelliset. Pieni koira voisi olla hyväksi.
Hymyilet paljon, harrastat jotakin mielekästä, puet mieleisiäsi vaatteita, katsot naisia silmiin. Pidät itsestäsi huolta kokonaisvaltaisesti. Tässä näin alkuun.
Ohis, mutta miksi vasta juuri 35-vuotiaana? Miksei nyt heti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, kehuskelu on se ongelma. Se pitää tuoda esiin hienovaraisesti.
Älä jahtaa nuorempia naisia. Ei ole säälittävämpää kuin 30+ mies joka jahtaa parikymppisiä naisia.