Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsiystävälliset ravintolat Helsingissä?

Vierailija
26.03.2017 |

Olemme huomenna perheeni kanssa menossa helsinkiin syömään ja matkassa mukana on pari pientä taaperoa, joten ilmiantakaa kaikki hyväksi havaitut lapsiystävälliset ravintolat! Leikkipaikka ehdoton plussa! Kiitos jo etukäteen!

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä kuvittele että luopuisin ravintoloissa käymisestä lapsien takia, aion jatkossakin käydä ravintoloissa ahkerasti ärsyttämässä kaltaisiasi nirppanokkia ;) Taidatkin olla katkera perheetön 50v uranainen joka ei kestä nähdä sitä mistä on jäänyt paitsi.

Kateuskortti vedetty! Ei, en ole missään nimessä kateellinen lapsistasi, näin 16-vuotiaana kiitän luojaa, ettei minulla niitä ole. :D Jos haluat ehdoin tahdoin viedä persehedelmäsi ravintoloihin, niin siitä vaan, joillekin itsensä nolaaminen sopii hyvin harrastukseksi.

Sun kannattaa ensi kerralla sanoa sun vanhemmille, etteivät enää kutsuisi sua persehedelmäkseen. Se ei nimittäin ole kauhean kivasti sanottu lapsestaan.

Vierailija
22/35 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etniset ravintolat. Esim nepalilainen.

White Lady Meilahdessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tota...minkä takia lapset on automaattisesti huono juttu ravintolassa? Ei mun vajaa 4-vuotias ole koskaan esim. huutanut, sotkenut pahemmin tai saanut raivaria ravintolassa. Siististi istuu paikallaan ja syö, kuten kotonakin. Miten lapsi oppii käymään ja käyttäytymään eri paikoissa ja tilanteissa, jos sitä ei saa harjoitella?

Itse olin ensimmäistä kertaa ihan oikeassa ravintolassa vasta 7-vuotiaana. Mitään tarvetta ei ole koulia 4-vuotiaasta palstamamman instakuviin sopivaksi #sushinsyöjä#meidänlapsionniinuniikki# näyttelyesineeksi. Lattemammat voisivat joskus mennä itseensä. Ja ajatella niitä muitakin, oikeita maksavia ravintolan asiakkaita. Mene Hoploppiin, Mäkkäriin, Linnanmäelle.

Vierailija
24/35 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Brunssit on yleensä aika lapsiystävällisiä. Moko Markettin brunssi on ihana, leikkipaikka löytyy ja henkilökunta on ihan huippua! Dylan myös hyvä samoin Cafe Köket!

Vierailija
25/35 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten itseäni on kyllä ravintoloissa ärsyttäneet huutonaurua räkättävät päihtymässä olevat naisryhmät sekä häiriköivät känniset miehet. En mielelläni mene viikonloppuiltaisin ravintoloihin syömään näiden ryhmien takia. Paras aika on mennä lauantainakin iltapäivällä, saa olla kohtalaisen rauhassa. 

Vierailija
26/35 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menettekö lounaalle vai päivälliselle? Ja mihinpäin Helsinkiä? Keskustassa kivoja paikkoja ovat Aino, Nokka, Juttutupa / Graniittilinna, Juuri, Salve, Strindberg... Hinta-laatusuhde on kohdillaan.

Vierailija
27/35 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rautatieaseman Burger King.

Vierailija
28/35 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tota...minkä takia lapset on automaattisesti huono juttu ravintolassa? Ei mun vajaa 4-vuotias ole koskaan esim. huutanut, sotkenut pahemmin tai saanut raivaria ravintolassa. Siististi istuu paikallaan ja syö, kuten kotonakin. Miten lapsi oppii käymään ja käyttäytymään eri paikoissa ja tilanteissa, jos sitä ei saa harjoitella?

Itse olin ensimmäistä kertaa ihan oikeassa ravintolassa vasta 7-vuotiaana. Mitään tarvetta ei ole koulia 4-vuotiaasta palstamamman instakuviin sopivaksi #sushinsyöjä#meidänlapsionniinuniikki# näyttelyesineeksi. Lattemammat voisivat joskus mennä itseensä. Ja ajatella niitä muitakin, oikeita maksavia ravintolan asiakkaita. Mene Hoploppiin, Mäkkäriin, Linnanmäelle.

Kas, kun kaikki eivät ole samanlaisia kuin sinä. Hästäkäile sinä vain rauhassa, niin me käydään taaperoiden kanssa brussilla.

Vierailija
29/35 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en välitä lasten seurasta syödessäni. Ratkaisuni on valita ravintola, jossa ei ole lasten listaa. Sen ja leikkipaikan puuttuminen kertoo, ettei ihan pienet ole suosiossa. Minulla on lapsia, mutta ovat jo aikuisia. Ei minun ole pakko ängetä lapsiystävällisiin kiukuttelemaan. 

Mielenkiintoista! Laitoitko lapset lukkojen taakse syödessäsi, kun ne olivat pieniä?

Vierailija
30/35 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet varmaan ollut huonotapainen ja holtiton lapsi niin vanhempas ei ole kehdannut sua reppanaa viedä aikaisemmin ravintolaan. Jotkut ihmiset eivät halua katsoppas lapsien myötä muuttua pieruverkkareissa kotona sohvalla löhöäviksi hirviöiksi, jotka kiroavat sitä miksi ikinä hankki lapsia ja miten elämä on nyt pilalla.

Vierailija
31/35 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en välitä lasten seurasta syödessäni. Ratkaisuni on valita ravintola, jossa ei ole lasten listaa. Sen ja leikkipaikan puuttuminen kertoo, ettei ihan pienet ole suosiossa. Minulla on lapsia, mutta ovat jo aikuisia. Ei minun ole pakko ängetä lapsiystävällisiin kiukuttelemaan. 

Mielenkiintoista! Laitoitko lapset lukkojen taakse syödessäsi, kun ne olivat pieniä?

Syödessäni ravintolassa iltaisin. Jos menen Rossoon, tms. hyväksyn sen, että siellä on kaikenlaista väkeä. On siellä ollut kiukutteleva vanhuskin, henkilökunta hoiti asian kyllä tyylikkäästi. 

Vierailija
32/35 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ööh, hän varmaan kävi silloin ravintoloissa jotka oli lapsiystävällisiä. Ja nyt kun ei enää ole pieniä lapsia niin käy sitten ravintoloissa joita ei ole suunnattu lapsiperheille. Mikä tässä harmittaa sinua? Silloin kun ollut pieniä lapsia on eletty sitä lapsielämää. Nyt kun omat lapset on kasvaneet ei välttämättä halua esim. syödä vieraiden lasten seurassa. Mutta ainahan on niitä joiden mielestä hääpareille tai senioreille suunnattujen hotellien on otettava lapsiperheet avosylin vastaan ja tarjottava heille palveluja, koska muuten ovat lapsivihamielisiä.

Minusta on hienoa, että palveluja tarjotaan nykyään enemmän räätälöityinä tietyille kohderyhmille. Ei se tarkoita että muihin ryhmiin suhtauduttaisiin vihamielisesti.

Vierailija
33/35 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yleensä jaksa kyylätä muiden pöytiin eikä haittaa, jos joku lapsi vähän kiljahtaa jossain. Kertaakaan ei ole vieraat penskat pilanneet ruokailuhetkeäni yhdessäkään ravintolassa, joten olisi kiva tietää, missä tällaista tapahtuu, Porvoossa?

Vierailija
34/35 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet varmaan ollut huonotapainen ja holtiton lapsi niin vanhempas ei ole kehdannut sua reppanaa viedä aikaisemmin ravintolaan. Jotkut ihmiset eivät halua katsoppas lapsien myötä muuttua pieruverkkareissa kotona sohvalla löhöäviksi hirviöiksi, jotka kiroavat sitä miksi ikinä hankki lapsia ja miten elämä on nyt pilalla.

Siellä taas oikein hyvätapainen vuoden-äiti-palkintoehdokas kirjoittelee niin mainiosti argumentoiden.

Opetat varmaan lapsesikin yhtä hyvätapaisiksi?

Vierailija
35/35 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siellä taas oikein hyvätapainen vuoden-äiti-palkintoehdokas kirjoittelee niin mainiosti argumentoiden.

Opetat varmaan lapsesikin yhtä hyvätapaisiksi?

Menikö tunteisiin? Kannattais nyt äkkiä vaihtaa ne pieruverkkarit vaikka farkkuihin ja lähteä sieltä sohvan nurkasta löhöilemästä niin ehkä se hernekkin sieltä nenästä joskus irtoaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi seitsemän