Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako tilata polkupyörää netistä?

Vierailija
26.03.2017 |

Pyöriä myydään nettikaupoissa näemmä valmiiksi koottuna ja säädettynä, mutta malleja on niin paljon erilaisia, niin onko se vähän kuin ostaisi sian säkissä? Mulla on vähän kokemuksia pyörän ostosta. Aikaisemmin olen ostanut pyöräni käytettynä. Tällä kertaa olisi tarkoitus ostaa uutena, mutta asun pikkupaikkakunnalla missä valinnan varaa kaupoissa on vähän, joten netistä tilaaminen houkuttelee. Kellään kokemuksia?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emäntä tilas lahjaksi miesten mankeli olisko ollut hobby hall tai vastaava ja sillä oon pyöräillyt viimeiset 5 vuotta. Tyytyväinen olen pyörään.

Vierailija
2/4 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kannata. Ostin liikkeestä, ajelin monta mallia koeajona ja ne mitkä luulin olevan sopivimpia, osoittautuivatkin huonommiksi itselleni. Ostin siis lopulta aivan toisenlaisen mitä alunperin suunnittelin koska ajo tuntui niin kivalta ja se on ollut tarpeisiini täydellinen! :)

Sain ainakin hyviä vinkkejä juuri oikean kokoisen pyörän valitsemiseen (ei voi katsoa pelkkiä tuumakokoja).Lisäksi voit valita lisätarvikkeet mitkä haluat ja ne asennetaan sulle pyörään maksutta, pyörälle tehdään alkuasennukset sulle sopiviksi ja muutoinkin laitetaan ajokuntoon. Lisäksi ainakin itse sain sitten sen ensihuollon halvemmalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei kannata. Ostin liikkeestä, ajelin monta mallia koeajona ja ne mitkä luulin olevan sopivimpia, osoittautuivatkin huonommiksi itselleni. Ostin siis lopulta aivan toisenlaisen mitä alunperin suunnittelin koska ajo tuntui niin kivalta ja se on ollut tarpeisiini täydellinen! :)

Sain ainakin hyviä vinkkejä juuri oikean kokoisen pyörän valitsemiseen (ei voi katsoa pelkkiä tuumakokoja).Lisäksi voit valita lisätarvikkeet mitkä haluat ja ne asennetaan sulle pyörään maksutta, pyörälle tehdään alkuasennukset sulle sopiviksi ja muutoinkin laitetaan ajokuntoon. Lisäksi ainakin itse sain sitten sen ensihuollon halvemmalla.

Kiitos vinkeistä :) Mietin itsekin samoja juttuja. Ostitko sun pyörän oikeasta pyöräliikkeestä vai esim. urheilukaupasta? Mielellään ottaisin muiltakin vinkkejä vastaan mistä kannattaa ostaa pyörä. AP. 

Vierailija
4/4 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan et osta kuvottavaa massa-jopoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi neljä