Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kipua alavatsan sivuilla?

Pitääkö huolestua?
26.03.2017 |

Alavatsani on ollut kipeä n. kuukauden kohta, tuntuu siltä kun joku painaisi alavatsaani kovaa, kipu ei kuitenkaan ole ollenkaan paha keskellä. Maha pullottaa oudosti istuessa vasemmalla puolella, oikea puoli normaali. Kuukautisten pitäisi alkaa viikon päästä, tulivat normaalia niukempana viime kerralla. Syön e-pillereitä ja skippaan aina 2kk kerrallaan, eli menkat 4 kertaa vuodessa. (Lääkäri suostunut). En usko että liittyy kuukautisiin, suolissa ei ilmaa, ulostan normaalisti, ei ripulia tms. Onko jollain samankaltaisia kokemuksia tai hajua siitä mikä mua vaivaa? :(

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysta, myooma, kasvain?

Vierailija
2/3 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli vähän vastaavaa ja oli nivustyrän kaltainen juttu kyseessä (ei kuitenkaan kai ollut ihan oikea nivustyrä). Vasen munasarja pääsi jotenkin pullistumaan vatsan peitteiden läpi tms. Oireina oli vain sellaista tylppää kipua vasemman munasarjan kohdalla ja lievää pullotusta joskus. Yskiessä, aivastaessa ja kovaa nauraessa vaivasi eniten ja piti kädellä painaa siitä kohtaa, niin se vähän helpotti. Lääkäri vain tunnusteli(!) siitä kohtaa ja totesi, että jotain siellä on ja pisti lähetteen päiväkirurgiseen. Operaatio oli helppo ja sairaslomaa tuli kuukausi, kun ei saanut ponnistaa ja nostella mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on itseasiassa ollut nivustyrä 1 luokalla juuri vasemmalla puolella, muistan että nivuseen nous aina semmonen patti. Ei oo tällä kertaa se siis kyseessä. :'D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kuusi