Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos läivanhempi muuttaa kauas etävanhemmasta?

Vierailija
26.03.2017 |

Hei!
Olen lähivanhempi lapsellemme, minulla ja lapsen isällä on yhteishuoltajuus. Sellaiseen menin tyhmyyttäni suostumaan. Lapsi on joka toinen viikonloppu isällään, joka asuu ihan 10min ajomatkan päässä.
Jos muuttaisimme vaikka kuuden tunnin ajomatkan päähän, miten kävisi viikonloppuvierailujen? Olisikohan liian raskasta lapselle niin pitkiä matkoja matkustaa niin usein? Lapsi 5v.
Ja toisekseen minulla ei ole autoa, en pk-seudulla ole tarvinnut ja ei siis myöskään lapsen isällä ole. Eli matkaan saattaisi julkisilla mennä vieläkin pidempään...

Nimittäkää vaan ilkeäksi ja tyhmäksi kun lapsen huonolle miehelle olen tehnyt. Aina kaikki ei mene kuin saduissa eikä silti tarvitse olla mikään b-luokan kansalainen.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun ex-vaimo muutti lasten kanssa 6 tunnin ajomatkan päähän. On olevinaan niin hyväsydäminen ja reilu, että sanoo "voit tavata lapsiasi niin usein kun haluat, en estä". Mitenkäs tapaat kun olen töissäkäyvä ihminen ja lapset koulussa? Vaatii aina melkoisen suunnitelman.

Miksi ex muutti? Töiden vai tukiverkon perässä? Mikset ottanut lapsia luoksesi ja antanut ex:n mennä tai huolehtinut enemmän lapsistasi?

Vierailija
22/22 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun ex-vaimo muutti lasten kanssa 6 tunnin ajomatkan päähän. On olevinaan niin hyväsydäminen ja reilu, että sanoo "voit tavata lapsiasi niin usein kun haluat, en estä". Mitenkäs tapaat kun olen töissäkäyvä ihminen ja lapset koulussa? Vaatii aina melkoisen suunnitelman.

Miksi ex muutti? Töiden vai tukiverkon perässä? Mikset ottanut lapsia luoksesi ja antanut ex:n mennä tai huolehtinut enemmän lapsistasi?

Ottanut lapsia luokseni? Nekö vaan otetaan? Luuletko että isä saa lasten huoltajuuden tässä maassa? Ymmärrän jos ei ole kokemusta ex-puolison kiristyksistä ja muusta sekoiluata. Ei sitä oikeasti välttämättä ymmärrä jos ei ole kokenut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kahdeksan