yksinhuoltajaksi?
Otsikko sen kertonee,yksinhuoltajaksi olisin ryhtymässä kun mies teki TAAS temppunsa ja katosi ryyppäämään ja vetämään jos jotain vedettävää löytyy ja ei ollut ekaja kertoja vaan alan olemaan aivam kyllästynyt.Nyt sitten pitäisi tietää miten edet.2vuotias lapsi ja vielä mahassa oleva rv32 vauva löytyy.Tästä asunnosta en aio lähteä ainakaan vielä kaksioon,mutta tulevaisuudessa kyllä.Mitenkäs nyt edetä tämän kaiken kanssa?Minne ekana yhteys?
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Otsikko sen kertonee,yksinhuoltajaksi olisin ryhtymässä kun mies teki TAAS temppunsa ja katosi ryyppäämään ja vetämään jos jotain vedettävää löytyy ja ei ollut ekaja kertoja vaan alan olemaan aivam kyllästynyt.Nyt sitten pitäisi tietää miten edet.2vuotias lapsi ja vielä mahassa oleva rv32 vauva löytyy.Tästä asunnosta en aio lähteä ainakaan vielä kaksioon,mutta tulevaisuudessa kyllä.Mitenkäs nyt edetä tämän kaiken kanssa?Minne ekana yhteys?
Siis: Tiesit että miehellä on ongelmia alkoholin kanssa ja SIITÄ HUOLIMATTA sinä hölmö teit et yhtä vaan kaksi lasta sille tiedostaen ettei mies kelpaa kumppaniksi eikä vanhemmaksi. Mikä hvetti sua vaivaa nainen????? Eikö lainkaan päässä kilissyt mikään varoituskello? Miksi piti se toinenkin lapsi vielä saattaa alulle juopon kanssa? Et sitte kerrasta oppinut tarpeeksi?
Sori, ei tule sympatiaa koska ihan itse teit valintasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis: Tiesit että miehellä on ongelmia alkoholin kanssa ja SIITÄ HUOLIMATTA sinä hölmö teit et yhtä vaan kaksi lasta sille tiedostaen ettei mies kelpaa kumppaniksi eikä vanhemmaksi. Mikä hvetti sua vaivaa nainen????? Eikö lainkaan päässä kilissyt mikään varoituskello? Miksi piti se toinenkin lapsi vielä saattaa alulle juopon kanssa? Et sitte kerrasta oppinut tarpeeksi?
Sori, ei tule sympatiaa koska ihan itse teit valintasi.
Eihän tässä sympatioita kalastella, vaan käytännön neuvoja. Pää pois sieltä persuksista!
Jaksamista!
Mies pois talonkirjoilta. Jos tarvitset rahallista tukea, niin sosiaalivirasto(kela?) siinä auttaa ja ohjaa muutenkin miten toimia. Suunnittele muuttoa kauemmas miehen liikkumisalueelta, jos et jo nyt asu. Hyvä kun teet tuon päätöksen nyt.
Itse aikoinaan aivan samassa tilanteessa olin ja kaikki mennyt lopulta hyvin! Selviät paremmin yksin!
Lisään vielä että ainakin täällä meillä ajat menee noin 3kk päähän, eli kannattaa olla hyvissä ajoin liikenteessä.
Ja kun soitat aikaa, niin puhelimessa neuvotaan mitä kaikkea tarvitset mukaan. Esim tuloista ja menoista tiedot elatusmaksujen laskemista varten.
-Edellinen kommentoija