Mikä siinä kellojen siirtämisessä on niin vaikeaa? Taas työkaveri myöhässä.
Miten idiootti pitää olla, että ei sen vertaa seuraa aikaansa, että älyäisi sen kellon siirtää ajallaan ja vielä oikeaan suuntaan.
Työpaikalla odotan aamuvuorolaista, jonka piti saapua seiskalta päästää mut yövuorosta, mutta hänpä ei ollut muistanut kellon siirtoa ja on nyt ainakin tunnin myöhässä. Vittu!
Sama oli viime vuonna.
Kommentit (57)
Vierailija kirjoitti:
Hmm.. miten voi myöhästyä jos ei ole kelloa siirtänyt? Pitäis olla ennemminkin tunnin etuajassa töissä koska kelloa siirrettiin tunti ETEENPÄIN 😂
Voiko joku oikeasti olla noin pihalla? Vai esitätkö vain?
Vierailija kirjoitti:
https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/2188
Kellon kesäaikaan siirtely on helvetin turhaa ja se pitää lopettaa.
Toisekseen kaveri olisi ollut tunni etuajassa, jos olisi unohtanut siirtää kellonsa. Perkeleen pahvi.
Oletko oikeasti noin tyhmä!!
Mietippä uudestaan.
Mulla oli ennen näitä automaattipäivitysvehkeitä tapana nukkumaan mennessä siirtää kellot jo kesä/talviaikaan niin aamulla herätessä näyttivät aikaa oikein.
Kyllä nuo turhasta nillittäjät ovat juuri noin tyhmiä. Ja senpä takia ne nillittää kun eivät osaa edes kelloa.
Voin jeesata esimerkillä Jos mun tarvitsee mennä 9:00 töihin niin mulla olis talviajan mukaan vielä 45min. aikaa keritä. Mitä sun kello nyt näyttää?
Vierailija kirjoitti:
Oot lähäri?
Itse asiassa en ole, vaan sosionomi.
Työkaveri on lähihoitaja, jos sillä nyt on mitään merkitystä.
Oliko hän puoli vuotta sitten etuajassa töissä? Silloinhan kelloja siirrettiin taaksepäin. Ajattelin vain, että unohtaakohan kellojen siirron silloin, kun se on itselle edullista.
Miten kostaa yhteiskunnalle tunnin siirtely? Jokin kohtuullinen kosto tuosta ärsytyksestä pitää tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Miten kostaa yhteiskunnalle tunnin siirtely? Jokin kohtuullinen kosto tuosta ärsytyksestä pitää tehdä.
Vastustan EU:ta. Tämäkin saatanallinen keksintö on sieltä peräisin.
Vierailija kirjoitti:
Vähintään myöhästyä...
Vierailija kirjoitti:
Mun ei tartte edes kostaa. Kuljen muutenkin viikotolkulla tokkurassa ja teen työni huonosti, kun rytmini sotketaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastustan EU:ta. Tämäkin saatanallinen keksintö on sieltä peräisin.
Väärin. Tämä saatanallinen keksintö on ollut ensimmäisen kerran käytössä jo sota-aikana (? ainakin joskus 40-luvulla). Silloin oltiin viisaampia ja luovuttiin hyvin lyhyen kokeilun jälkeen.
TämäKIN saatanallinen keksintö perustuu siihen, että siitä on jotain hyötyä ETELÄMPÄNÄ, mutta ei mitään muuta kuin pelkkää haittaa täällä valoisassa pohjolassa. Ne päättäjät kun eivät ole olleet hereillä maantietotunneilla.
Täyttä vitun paskaa ihmiskeholle ja mielelle tämä viisarien runkkaaminen, lopettakaa se, senkin idiootit.
Vierailija kirjoitti:
Eikö hänellä ole kännykkää? Ne siirtävät itse itsensä oikeaan aikaan.
Älypuhelimet siirtää. On vielä ihmisiä, joilla ei ole älypuhelinta, esim. mun keskimmäinen (19v).
No jos yrittää positiivisesti ajatella, niin saatpahan ainakin ylityökorvaukset tunnilta, vaikka käytännössä teet täsmälleen saman verran tunteja kuin normaalisti yövuorossa.
Vierailija kirjoitti:
https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/2188
Kellon kesäaikaan siirtely on helvetin turhaa ja se pitää lopettaa.
mä en allekirjoita mitään kansalaisaloitetta niin kauan kun se ehdottaa talviaikaa normaaliajaksi.
Vierailija kirjoitti:
Missä ajassa hän elää? Kyllä mun vehkeet kaikki päivittää itsensä
Taidan elää menneisyydess kun uunin kello ja perus herätyskello ei päivitä itsekseen,no pitänee laittaa uuni vaihtoon niin on nykyaikainen :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä ajassa hän elää? Kyllä mun vehkeet kaikki päivittää itsensä
Seinäkellokin? Tuskin.
Seinäkellokin, se on digitaalinen kello lasten kuvilla
Yhdistyneenä nettiin? Mistä tuollaisia kelloja saa? :O
Vierailija kirjoitti:
Täyttä vitun paskaa ihmiskeholle ja mielelle tämä viisarien runkkaaminen, lopettakaa se, senkin idiootit.
AMEN
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö hänellä ole kännykkää? Ne siirtävät itse itsensä oikeaan aikaan.
Älypuhelimet siirtää. On vielä ihmisiä, joilla ei ole älypuhelinta, esim. mun keskimmäinen (19v).
Ei mullakaan ole älypuhelinta, mutta automaattisesti aika siirtyy siinä.
Jos asiasta ei mitään ymmärrä, niin ei kannata kovin vahvasti ottaa kantaa, eikös? 😂