Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ehdoton inhokkiruokanne?

Vierailija
25.03.2017 |

Itse en voi sietää silliä enkä piimää.

Kommentit (102)

Vierailija
61/102 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Janssonin kiusaus,ylipäänsä anjovis,hyh hyh

Vierailija
62/102 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvisgratiinit, erityisesti kukkakaaligratiini. Letut, suolaisella sienitäytteellä ja juustolla. Kukkakaalista sienistä pidän kyllä muilla tavoin valmistettuna, mut en noin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/102 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raaka kala, äyriäiset, sienet. Pavut, pähkinät, kookos, tässä pahimmat

Vierailija
64/102 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjussa on lueteltu monta entistä inhokkiruokaani. Olen ottanut haasteeksi niihin totuttelun, sillä makuni oli aikuisikään mennessä hyvin suppea, mikä aiheutti joukkoruokailutilanteissa ongelmia ja noloja tilanteita. Olen opetellut syömään sisäelimiä, veriruokia, kalaruokia, äyriäisiä, juustoja... Oikeastaan näistä on tarvinnut yhteisruokailuissa syödä vain kalaruokia, äyriäisiä ja juustoja. Harmikseni sisäelimiä ja veriruokia ei tarjota missään! Itse laitan niitä aina kun joku hyvän näköinen elin tulee jossan osto-myynti-ilmaiseksisaanti -tilanteessa eteen. Ainoa raaka-aine, minkä inhotuksen yli en ole päässyt, on sienet. Hyi olkoon, lapsuuden trauma istuu liian sitkeässä, kiitos ontelosyylien takia syöty osterivinokaskapselikuuri. Oks!

Vierailija
65/102 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoin että minun pitää välttää chilipalkoa koska se polttaa suutani liikaa, ja sille tuli alapeukku? 

Chilipalko ei ole ruoka.

Jos nyt sitten aletaan saivarrella, niin siinä puhuttiin ruuista joissa on chilipalkoa.

Av-mamma ei tarvitse perusteluja, kun jonkun hampaisiinsa ottaa. Luoja varjelkoon edellistä, osasi kirjoittaa oikein 'chilipalko'...

Vierailija
66/102 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei piimä ole ruoka. Huonosti laadittu aloitus. 

Jos kysytään inhokki- tai lempiruokaa on se esim. tilliliha ja liha-makaronilaatikko. 

Entä kokkelipiimä? 60-luvulla mummolassa söivät kokkelipiimää lusikalla lautaselta,haisikin kuselta.

Haisikin kuselta,vedet silmissä nauran😂😅😂

Vierailija
67/102 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilliliha,ei enää koulun loputtua 😩

Vierailija
68/102 |
28.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lounasruokalan pyttipannu. Itse tehtynä menettelee kun tietää mitä ja minkä ikäistä siinä on.

Vierailija
69/102 |
28.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskonmakkarakeitto. Hyi että sitä hajuakin. Kun vielä opiskelin, pyöräilin aina yliopistolle yhden opiskelijaruokalan ohi ja aina haistoi selkeästi jos sinä päivänä oli tätä "herkkua".

Mummuni tekee tätä myös usein. Hän pitää villatakkejaan ja bleisereitään keittiön vaatekaapissa ja pesee ne ehkä kerran, kaksi vuodessa. Tuulettaa kyllä niitä, mutta eihän se rasvainen haju niistä mihinkään häviä. En kehtaa sanoa, kahdeksankymppinen ihminen...

Vierailija
70/102 |
28.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pidä ruoasta, missä on sinihomejuustoa. Se maistuu suussani inhottavalle.

Nyt varmasti alapeukkuja satelee, kun sinihomejuusto on monelle herkkua. Mutta kai te nyt ymmärrätte, että puhun siitä, mistä minä en pidä. En arvostele teidän makumieltymyksiänne.

Itse vihasin sitä lapsena/nuorena,nyt se onkin herkkua,35v

Vierailija
71/102 |
28.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksalaatikko, kaikki silakkaruuat (hirvittävin joku silakkarullat tomaattikastikkeessa), silli salaatissa tai perunoiden kanssa tai ihan minkä vaan kanssa, janssonin kiusaus, kampasimpukat.

Vierailija
72/102 |
28.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvisruoat.

Vierailija
73/102 |
28.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki missä on sieniä.

Vierailija
74/102 |
28.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaaliruoat, sienet, maksa, keitetty porkkana, homejuusto, vuohenjuusto, pinaattikeitto..

Vierailija
75/102 |
28.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hernekeitto, kesäkeitto ja kaikki, missä anjovista tai silliä.

Vierailija
76/102 |
28.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selleri. Kaikki ruuat missä on selleriä. Sen maku peittää kaiken alleen. Se pilaa KAIKEN.

Vierailija
77/102 |
28.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

pihvi

Vierailija
78/102 |
28.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varmaan maailman ainoa nainen, mutta INHOAN kaikkea missä on suklaata... Hyi että mikä tunne siitä jää kitalakeen.. Ainoa mitä voin kuvitella syöväni on todella todella ohut kerros suklaata jossain jätskin päällä.. Mutta esim. joku suklaakakku tuo oksennuksen heti suuhun.

Vierailija
79/102 |
28.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Janssonin kiusaus, rosolli ja kaikki mihin on tungettu niitä halvimpia kinkkusuikaileita mitä kaupasta saa.

Vierailija
80/102 |
28.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

maksafuckinglaatikko

uunimakkara

kikkelikeitto (eli makkarakeitto)